lijkt me gezellig
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
lijkt me gezellig
.Maar eddy wordt steeds drukker dus of ie tijd gaat hebben....
.En met je paard spelen kan nooit kwaad natuurlijk.
move closer, stay longer........
)
en voor hij er erg in had, waren we weer thuis........ erin getrapt dus.....als het ooit droog wordt zal ik het eens proberen als ik erop zit
smurf schreef:ja Staffie!!!! Die hebben in de rondte geporcupind van de zomer, Tinus ook, maar die ging steeds liggen, leuk als je een paard een kunstje geleerd hebt ....![]()
we kunnen wel een keer een Parelli weekend bij Wanda gaan doen: allemaal in de blokhutten en die etterbakjes van een jaarlingen even temmen....... het is ook niet zover voor Niek en als ie Eddy meeneemt en nog een paar van dat soort lieden, kunnen we een hoop pret hebben!
.daarmee bedoel je ?
jammer dat ik niet over eddy kan beschikken }> anders had ik hem meegenomen
.Ach mijn main goal dit jaar qua cursus is naar lunteren gaan.Het daarkomen zal wel het grootste problemeen zijn.Ik schijn te vallen op paarden met fikse trailer problemen
).Ik hoopte ergens aan het eind van lvl 2 te zitten tegen die tijd, maar zoals het er nu voorstaat zal ik ergens op de helft zitten denk ik.Maakt me verder helemaal niks uit : take the time it takes.De tournement wil ik zeker aan mee gaan doen dus dat zit er wel in jah