Parelli clinic

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

jannico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:37

oh oh lijkt me gezellig

GeneralFlynn

Re: Parelli clinic

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:39

Hahahaha,ik heb me ook voor die cursus ingeschreven!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 23:40

ja, mij ook..... ik moet maar vast Primatour gaan hamsteren: Morrie wordt wagenziek op de trailer........

een paar spuiten Buscopan moet ik ook bij me hebben als ik met Morrie op stap ga: hij komt altijd met koliek de trailer af, vandaar dat ie nooit mee mag eigenlijk

Weet jij of Eddy nu in Zeewolde zit, of ging die cursus niet door, dat is hier 5 minuten vandaan namelijk, daar kan ik nog wel ff gaan kijken

jannico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:42

jah als het goed is ie daar nu

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-05 23:52

ha leuk, ff bellen waar ie zit, er zitten nogal wat stallen in Zeewolde, ik zou morgen naar Wout gaan, maar dat gaat niet door, die andere mensen hebben geen vervoer en daar ging het eigenlijk om...... hierom dus

jannico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-05 23:56

eddy heeft geen trailer mee en 2 norikers gaan ook zeker niet in die trailer (als je dat zoekt)

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 00:01

ze moeten van Nijmegen naar Lunteren en dat krijgen we dus niet rond, echt wel balen Ik kan hier bij een boer wel een trailer huren waar ze in kunnen, sterker nog in zo'n trailer zijn ze van Oostenrijk naar Nederland gekomen, maar ik heb geen goede auto meer.......

jannico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:06

Vragen kan altijd .Maar eddy wordt steeds drukker dus of ie tijd gaat hebben....

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 00:14

nee ik ga Eddy niet vragen hoor, ik ken genoeg mensen met dikke auto's die niets te doen hebben.......

als ze willen dat ik het regel, moeten ze even een gil geven.....

als ik morgen uit kan vissen op welke stal die cursus is, ga ik even langs, anders ga ik met Morrie spelen tot ie level 2 heeft en erbij neervalt........ maar nu ga ik eerst slapen, of een poging doen tenminste

jannico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 00:15

haha ik heb geen flouw id welke stal alleen dat het zeewolde is .En met je paard spelen kan nooit kwaad natuurlijk.

Veel suc6 met het poging doen tot slapen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 00:26

tnx, ik ga het boek van Stephany Burns even uitlezen, dat bij level 2 hoort....... erg slaapverwekkend...... move closer, stay longer........

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 09:44

ik ben Arabesk aan het stalken voor de foto's maar ze loopt vandaag met niet-mijn-hond door de Rai in de hoop prijzen te winnen.....

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 09:59

Als de hond ook kan Parellieen wint ze vast en zeker!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 10:02

Leonbergers kan je niet Parellien, Pitbulls wel
Afbeelding

Arabesk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:08

STAFFIE?!?!?!??!?!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 20:16

ja Staffie!!!! Die hebben in de rondte geporcupind van de zomer, Tinus ook, maar die ging steeds liggen, leuk als je een paard een kunstje geleerd hebt ....

we kunnen wel een keer een Parelli weekend bij Wanda gaan doen: allemaal in de blokhutten en die etterbakjes van een jaarlingen even temmen....... het is ook niet zover voor Niek en als ie Eddy meeneemt en nog een paar van dat soort lieden, kunnen we een hoop pret hebben!

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 20:47

Hoe vinden jullie mijn nieuwe ava??
Ik op Femke met de Carrot stick!!!

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 20:54

moet je de stick ff oranje maken,...... en een poepschepje erbij, dat heb je donderdag gezien: poepje laten vallen => direct opruimen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 20:58

ik had Morrie vanmiddag beet, hij duikt direct in het gras altijd, of ik nou met hem loop, rijd of fiets (dat laatste doe ik niet meer, want dan word ik dus gelanceerd )

Ik dacht "oh boy, how interesting......." zoals dat hoort in level 2 ipv "oliebol knol, kom uit dat gras en wel NU" maar dat hielp niet, toen dacht ik weet je wat, ik laat hem bewegen, dat eet niet lekker, vooruit ging niet, dan ging ie de sloot in, achteruit ook niet, dan had ik in de sloot moeten staan dus dan maar sideways....... in de bak verrekt ie het omdat ie een keer vet in het schrikdraad is gelopen maar al vretend langs de sloot ging het perfect, de andere kant op ook en voor hij er erg in had, waren we weer thuis........ erin getrapt dus.....als het ooit droog wordt zal ik het eens proberen als ik erop zit

jannico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 21:26

smurf schreef:
ja Staffie!!!! Die hebben in de rondte geporcupind van de zomer, Tinus ook, maar die ging steeds liggen, leuk als je een paard een kunstje geleerd hebt ....

we kunnen wel een keer een Parelli weekend bij Wanda gaan doen: allemaal in de blokhutten en die etterbakjes van een jaarlingen even temmen....... het is ook niet zover voor Niek en als ie Eddy meeneemt en nog een paar van dat soort lieden, kunnen we een hoop pret hebben!

dat soort lieden .daarmee bedoel je ? jammer dat ik niet over eddy kan beschikken }> anders had ik hem meegenomen .Ach mijn main goal dit jaar qua cursus is naar lunteren gaan.Het daarkomen zal wel het grootste problemeen zijn.Ik schijn te vallen op paarden met fikse trailer problemen

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 21:30

hé leuk ik wil ook naar Lunteren, maar vast een andere cursus als jij.... of ga je naar het tournement, daar ga ik ook wel kijken

Ach Morrie is ook moeilijk met vervoer: hij wordt ziek op de trailer

dat soort lieden -> Parelliers

jannico

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 21:34

parelliers ken ik der genoeg (teveel meschien ).Ik hoopte ergens aan het eind van lvl 2 te zitten tegen die tijd, maar zoals het er nu voorstaat zal ik ergens op de helft zitten denk ik.Maakt me verder helemaal niks uit : take the time it takes.De tournement wil ik zeker aan mee gaan doen dus dat zit er wel in jah

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 21:39

ik wil naar die level 1/2 cursus in juni, het probleem is alleen dat ik dan in een heel drukke tijd op m'n werk zit.....

en hoe ga ik Morrie in Lunteren krijgen, ik heb m'n goede auto die de trailer kon trekken moeten verkopen helaas......en ik ben heel onhandig in vervoer regelen voor een paard.....

Morrie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-05 23:45

Juliette en ik gaan morgen Eddy even stalken in Zeewolde

maar we gaan vroeg, dus niet uitslapen en dat op zondag

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-05 23:46

Veel plezier!!

Ik slaap nooit uit op zondag...ik zit meestal om 8 uur al te paard.
Als het nog donker is,dan ga ik zodra het licht begint te worden..