Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sjonniej schreef:Pauk; Zoals al gezegt; Verzekering stelt niets voor.
Sjonniej schreef:Jacky; Je gewone WA verzekering keert makkelijker wat uit dan het koetsiersbewijs. Dus voor die verzekering hoef je het écht niet te doen, via je WA ben je net zo goed verzekerd.
Ik wist al een hoop, doordat ik al eens gemend had, maar ik vond het iig heel gezellig om te doen.
In het buitenland moet hij nog hard trainen op zijn dressuur. En vergeet daarbij niet dat deze shetten 1.10 hoog zijn!!
Sjonniej schreef:Verstandig Mexx!!
Je zal merken dat het je toch een stuk gemakkelijker afgaat, omdat je al een lange tijd ohz. rijdt.
en kon die haflinger, waar iedereen t op moet leren, niet fatsoenlijk door t verkeer krijgen (ja hij is zo anders afgericht dan de Z-paarden die ik normaal gesproken rijd!) echt om te gillen. Ze was meer paarden met bloed gewend, ik heb haar toch maar niet met die van mij laten rijden
MoniqueT schreef:Ik heb pas langspan gereden (tandem) met de aanspanning van onze wagenbouwer, Hans van der Mee. Dat was gaaf!

. Ook gewoon op straat. Dus of ik hem ooit haal weet ik niet. Denk dat ik het leuker zou vinden een keer bij een doorgewinterde menbokker op de bok te kruipen en daar de leuke dingen van te leren
Albertine_N schreef:De voorste hoort ook niks te doen, die moet fris blijven om nog een jacht te kunnen lopen.