Wie heeft de zijn doelen van vorig jaar gehaald?
Dennis schreef:Mijn doelen voor komend jaar:
2span ZZ dressuur en Z vaardigheid starten.
We zijn nu 2x Z dressuur gestart en hebben 4 puntjes. Binnenkort voor het eerst M vaardigheid starten.
Deedee lekker door starten in het ZZ als ik er zin in ben, de teller staat op 11 dus gewoon alleen als we zij hebben. En eind van het jaar eens ZZ vaardigheid starten, we zijn net ZZ startgerechtigd geworden.
Ebje Z starten en punten verzamelen om ZZ te mogen. Teller staat op M+16, ze blijft dressuurmatig ingewikkeld.
Vaardigheid is het doel een beetje her zelfde als met Deedee, ze mag bijna ZZ starten.
Daarnaast voor de leuk nog wat mendurance starten en hopelijk nog een SWM.
En geen wedstrijd doel, maar wel wel een voorloper daarop, mijn jonge merrie Sheeca betuigen en eind van het jaar eens mee naar les nemen.
Ebony is halverwege het jaar verkocht, dus dat maakte het halen van doelen wat lastiger.
We hebben puntje in her ZZ dressuur 2span behaald, we mochten Z vaardigheid starten maar dat is er niet meer van gekomen.
Deedee heeft de eerste punten in de ZZ vaardigheid gelopen, net nog in December. Paar keer ZZ dressuur gestart voor de leuk.
Z vaardigheid gestart op de Hippiade, en daar kampioen geworden! Echt boven verwachting!
Ebony heeft in het enkelspan nog precies winstpunten in de ZZ dressuur (Z hebben we overgeslagen) en ZZ vaardigheid voor ze verhuisd is. Ik heb haar 3x ZZ geklasseerd af kunnen leveren, ze is nu kinder-rij-pony.
Mendurance dit jaar is helaas bij 1 wedstrijd gebleven, met het 2span 30 kilometer goed uitgelopen en 1e prijs toen. Het span mocht klasse 2 starten.
Sheeca zit nog wat werk in, loopt nog niet voor de wagen maar we doen al wel veel ander leuke dingen. Op de keuring heeft ze het super goed gedaan.
Wel heb ik een jonge ruin van een vriendin betuigd, die ben ik afgelopen weekeind voor het eerst gestart. Meteen een mooi puntje in de L dressuur. Had ik nog niet verwacht, maar hij deed het boven verwachting!