[AR] Wedstrijddoelen mennen 2024

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ankem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-24 10:06

pjer schreef:
Ik begin die wendingen zodra het hoofd/nek van mijn paard bij de letter is dus bij de G bijv. dan een halve kleine volte naar de H (dus niet tot aan de hoefslag maar ergens tussen de letters en de hoefslag (korte zijde) dan vanaf de H gelijk insturen naar de X alsof je een gebroken lijn rijd. En voor het groeten eerst netjes stilgaan staan, oogcontact maken en dan leidsels in linkerhand, rechterhand met zweep rechtop opsteken. eventueel nog een hoofdknik erbij. Maar ik heb het wel eens opgezocht en ook wel eens aan een jury gevraagd maar hoe je precies groet is aan jou, dus al zou je uitbundig zwaaien dan is dat ook goed :) alleen minder gebruikelijk. Er staat alleen dat je moet groeten en niet hoe.

Top, bedankt!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 19:34

Wie heeft de zijn doelen van vorig jaar gehaald?

Dennis schreef:
Mijn doelen voor komend jaar:

2span ZZ dressuur en Z vaardigheid starten.
We zijn nu 2x Z dressuur gestart en hebben 4 puntjes. Binnenkort voor het eerst M vaardigheid starten.

Deedee lekker door starten in het ZZ als ik er zin in ben, de teller staat op 11 dus gewoon alleen als we zij hebben. En eind van het jaar eens ZZ vaardigheid starten, we zijn net ZZ startgerechtigd geworden.

Ebje Z starten en punten verzamelen om ZZ te mogen. Teller staat op M+16, ze blijft dressuurmatig ingewikkeld.
Vaardigheid is het doel een beetje her zelfde als met Deedee, ze mag bijna ZZ starten.

Daarnaast voor de leuk nog wat mendurance starten en hopelijk nog een SWM.

En geen wedstrijd doel, maar wel wel een voorloper daarop, mijn jonge merrie Sheeca betuigen en eind van het jaar eens mee naar les nemen.

Ebony is halverwege het jaar verkocht, dus dat maakte het halen van doelen wat lastiger.

We hebben puntje in her ZZ dressuur 2span behaald, we mochten Z vaardigheid starten maar dat is er niet meer van gekomen.

Deedee heeft de eerste punten in de ZZ vaardigheid gelopen, net nog in December. Paar keer ZZ dressuur gestart voor de leuk.
Z vaardigheid gestart op de Hippiade, en daar kampioen geworden! Echt boven verwachting!

Ebony heeft in het enkelspan nog precies winstpunten in de ZZ dressuur (Z hebben we overgeslagen) en ZZ vaardigheid voor ze verhuisd is. Ik heb haar 3x ZZ geklasseerd af kunnen leveren, ze is nu kinder-rij-pony.

Mendurance dit jaar is helaas bij 1 wedstrijd gebleven, met het 2span 30 kilometer goed uitgelopen en 1e prijs toen. Het span mocht klasse 2 starten.

Sheeca zit nog wat werk in, loopt nog niet voor de wagen maar we doen al wel veel ander leuke dingen. Op de keuring heeft ze het super goed gedaan.

Wel heb ik een jonge ruin van een vriendin betuigd, die ben ik afgelopen weekeind voor het eerst gestart. Meteen een mooi puntje in de L dressuur. Had ik nog niet verwacht, maar hij deed het boven verwachting!

Spaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-25 20:05

Weinig doelen gehad.
Wat ik gepost had is gelukt.
Orlando is inmiddels L vaardigheid +11 maar 4 x gestart.
Amalia is betuigd in Oktober en doet het goed nu even rustig aan en dan weer lekker oppakken

Maaik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 22:48

Ik vermoed dat ik gezien de gezondheid van mijn pony geen doelen heb gedeeld. Vooral genieten en de training weer op kunnen pakken.
Gelukkig is dat ook meer dan gelukt. Training opgepakt. Debuut in de L dressuur gemaakt. Als underdog het L kampioenschap gestart en Noordelijk kampioen geworden. En als cadeau op de Hippiade nog brons gewonnen. <3
Kan het beide nog steeds niet geloven :')

Dus doelen meer dan behaald *\o/*
Doel voor 2025 is de winstpunten behalen om naar het M te mogen en dan het liefst nog een winstpunt in het M halen.

Muronia

Re: [AR] Wedstrijddoelen mennen 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 22:56

Ik kom hier toevallig langs en zie nu 2024 staan.. komt er ook zo'n topic van 2025? Dan kan ik ook meepraten :D . Ik ben pas begonnen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 23:07

Volgens mij is er nog geen 2025 topic.

Ik heb alleen deze afgestoft.
Vorige jaargangen waren drukker bezocht.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-25 07:18

Klopt!

Ik ben met een nieuwe baan begonnen en dat is echt heel intensief. Het trainen schiet er wat bij in. Het lukt me om 1 paard te trainen maar dat was het dan wel.

We rijden mondjesmaat wedstrijden. De eerstvolgende is 9 feb in Sonnega. En daarna 2 maart in Franeker. Dan hebben we ons L debuut.

Mijn M paard geniet van een soort wintervakantie en ons dressuurpaard is drachtig.

Jolliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 18:25

Hier in 2024 helemaal niet gestart, begin het wel te missen. Dus misschien dat ik dit jaar weer eens een wedstrijdje mee pak om te proberen hihi.

Lys_PPA

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-25 19:44

Lys_PPA schreef:
Grootste doel dit jaar:
Enkelspan paard (oefen)marathon meerijden. Helaas komt die van 10 maart van onze vereniging te vroeg voor ons :(

Jaa stof maar weer eens af, want ons 2024 doel is ons plan voor 9 maart 2025 :') haha maar verder wel regelmatig wedstrijdjes gereden vorig jaar, alleen vaardigheid- en minimarathons.

Ik ben niet actief genoeg in de wedstrijdsport om een 2025 topic te openen, maar kom graag meelezen (en af en toe reageren) mocht dat er komen.