Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kookaburra schreef:Aan de andere kant. Ik vraag me wel altijd af in hoeverre veiligheidssluitingen echt werken in penibele situaties. Lukt het om enigzins veilig achter een paniekerig paard bij de sluitingen te komen? Liever een goed mes door de strengen, dan achterhoeven ontwijkend de sluitingen zoeken.
Maar afijn. Ik kan me indenken dat ze in andere situaties wel degelijk een verschil in veiligheid maken.
Veiligheidslichtogen vind ik persoonlijk wel weer fijn werken.
Ladygiroc schreef:Kookaburra schreef:Aan de andere kant. Ik vraag me wel altijd af in hoeverre veiligheidssluitingen echt werken in penibele situaties. Lukt het om enigzins veilig achter een paniekerig paard bij de sluitingen te komen? Liever een goed mes door de strengen, dan achterhoeven ontwijkend de sluitingen zoeken.
Maar afijn. Ik kan me indenken dat ze in andere situaties wel degelijk een verschil in veiligheid maken.
Veiligheidslichtogen vind ik persoonlijk wel weer fijn werken.
Ik heb toevallig afgelopen zondag nog een streng losgemaakt dmv snelsluiting. Pony had een been over de streng en vond dat ding tussen zijn benen niet heel grappig. Doordat je maar aan 1 ding hoeft te trekken is dat vele malen sneller (en veiliger) voor menner, spangenoot en omstanders!