VKM schreef:Bedankt voor de tip! Ik vind inderdaad het meedraaien veel makkelijker en naar mijn idee is dat ook duidelijker voor Dewi? Ik bedoel longeren kent ze.. Maar ik ga jouw tips uit proberen! Wat bedoel je precies ''bij de eerste pas direct naar neutraal?'' Gebruik jij een zweepje om te drijven? Ik namelijk alleen het uiteinde van mijn touw (draaiende bewegingen)
Nou bij de circling game heb je de send, naar links of rechts, en bij het uitblijven daarvan ga je naar fase 2, 3 en eventueel 4. Zodra je paard dan naar links of rechts loopt ga je dus neutraal staan. Ontspannen en stil staan terwijl je paard dus rondjes om je heen loopt. Je drijft dus niet en doet dus helemaal niks. Als je paard stopt opnieuw de send etc. Longeren kent ze inderdaad, maar de circling game is ondanks het rondjes om je heen lopen toch echt heel anders.
Is het wellicht een idee om een savvy club abbo te nemen? https://parellisavvyclub.com/
Daar kun je onbeperkt filmpjes kijken en hele stukken tekst lezen over de seven games en nog véél meer. Thuis studie zeg maar. Als je nog nieuw bent met Parelli is het zeker aan te raden zo'n abbo te nemen en daarnaast af en toe ook echt les te nemen.