Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
MelanieB schreef:Naja die van Letsdunit zijn niet onervaren haar wedstrijdspan, maar zelfs met mijn span vind ik dat too much.
Citaat:Ja Jim/Noor kunnen hele stukken gelijk lopen, die passen zich echt mooi aan elkaar aan en dan spant het top, maar ook dat heeft wel even geduurd hihi.![]()
Maar mijn marathon span die als water en vuur zijn ook qua gangen hebben toch ook altijd goed samen gelopen, liep dan wel niet zo vaak tegelijk als huidig, maar ook die konden zich uiteindelijk goed aan elkaar aanpassen. Kost wat training, dan heb je wat, tuurlijk is 2 met gelijke gangen makkelijker en loopt sneller goed, maar ach zo blijft het een uitdaging en leren de pony's wel echt een span te worden.
MelanieB schreef:Jazeker wel Assie.
Je moet KNHS lid zijn om hobby te rijden. Vereniging kan het namelijk nu wel checken want je komt dan in het systeem te staan, resultaten worden verder idd dan weer niet doorgestuurd maar dat maakt niet uit.
Vriendin kon iig niet meerijden hobby tenzij ze knhs lid was, en pas recent ook nog de vriend van een clubgenootje kon pas meedoen nadat hij knhs lid was.
Zie voor meer info:
https://www.knhs.nl/wedstrijden/wedstri ... rubrieken/
Oftewel; als je ruiter-of menbewijs hebt is dat ook al een knhs lidmaatschap.
En anders is het 20,- per jaar.