ik heb ook nog een aanvulling voor dit lijstje 25 oktober oefenmarathon tilburg
PabloM
Geplaatst: 26-08-15 20:28
Weet iemand waar ik meer info kan vinden over de impulsmarathon in Burgum?
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 26-08-15 21:19
Op de site van district Noord gevonden: stuur even een mailtje naar franswijts@outlook.com
terpentijn
Geplaatst: 27-08-15 13:23
Op zaterdag 5 september a.s. de 12de editie van de Oefenmarathon Mennen Zuidlaarderveen! Samengestelde wedstrijd: dressuurproef-in-tenue, een wegtraject met hindernissen door het hele dorp heen, afgesloten met een waterbak, uitstaptraject en tensotte een vaardigheidsproef. Bijzonder bij deze editie is dat de paarden uit de film "Michiel de Ruyter" ook hier mee komen doen. Er doen 3 vierspannen met Friese paarden mee. Eén van deze vierspannen is het beroemde span met Arabo-Friezen uit de bovengenoemde film, met als menner Hans Goedhart van stal Groot Prooyen, die vanuit Middelburg naar Zuidlaarderveen komt om deel te nemen aan de marathon. Eén van de Arabo-Friezen uit dit span is de welbekende dekhengst Dark Ynte. Na afloop van het wedstrijdgedeelte zal dit span een demonstratie geven. Er is horeca op het hoofdterrein, toegang is gratis, honden zijn welkom mits aangelijnd.Alle verdere info, foto's en voor inschrijving: http://www.de-mennerij.nl Iedere denkbare aanspanning mag meedoen, leuke prijzen te winnen! Hoofdprijs is schilderij van de winnende aanspanning.
Op zondag 4 oktober is er een oefenmarathon in Zoelen bij de plas voor de Beldert. Rijden daar nog mensen mee? Dit is alleen een hindernistraject met vaardigheid
demivharen
Geplaatst: 01-09-15 15:35
Oefenmarathon in Ouddorp op 26 september..
Zeker de moeite waard. Wij doen ook mee met tweespan pony voor de tweede keer. Was enorm geslaagd. Aardige mensen en leuke hindernissen met een wegtraject.
Oefenmarathon in Soest op 3 oktober. Door de bossen van Soest en hindernissen tussendoor. Ook wij zijn weer van de partij.
Vandaag mee gedaan in lunteren dagje peerdsturen. Zouden eerst niet mee doen doordat mijn man niet veel had gereden (laatste keer was Hemelvaartsdag) paard heeft gelukkig wel veel gelopen ook voor de wagen. Tandem wat hij meestal rijd ging niet wand achterpaard is net hersteld van een lichte blessure, zou dus niet eerlijk zijn. Vorige week toch nog besloten mee te doen met enkelspan. Heerlijk gereden. Ik als grooom weer een stukje angst kwijt geraakt. En dan ook nog eerste worden. En hele dag droog en op het moment dat we in auto stappen voelen we de eerste druppels regen.
Zijn er meer die mee gedaan hebben.
Wij waren van stal met een groep van 8 aanspanningen. Waarvan 3 enkel pony 1 tandem paarden waarvan eerste keer met nieuw voorpaard en dan 2de worden. En 4 enkel paard.