gewicht jockeys

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:06

ThreeFingers schreef:
Mijn punt is, dat nu iedereen het over SaintAissa haar gedrag heeft, en dat wat ze eigenlijk schrijft aan nuttige informatie beetje verloren gaat...

Dat zou niet zo zijn als ze gewoon beleefd zou reageren. Denk dat het dan ook betere reclame zou zijn voor de rensport.

SaintAissa

Re: gewicht jockeys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:41

Denk je de dat rensport baat heeft bij reclame op bokt?
Het probleem is dat op dit forum al heel vaak is uitgelegd hoe t werkt met de gewichten. Ts heeft dit ws niet gezien, dat is niet erg. Wat me buitengewoon stoort is dat ze een foutief antwoord krijgt! Nogmaals als je de klok hebt horen luiden, maar niet weet.... Zeg dan gewoon niks want het heeft geen enkele meerwaarde! Ik vind het heel vervelend dat mensen die wel interesse hebben nodeloos van foutieve informatie worden voorzien. Feit is wel dat jullie mede dankzij m'n woordkeuze wel weten hoe het zit en ws in het vervolg eerst nog een keer nadenken voordat jullie iets schrijven dat niet klopt. Mission accomplished.

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:43

Ik zou persoonlijk al niks meer met de rensport te maken willen hebben alleen al hoe jij reageert. Zijn genoeg paardensporten die meer leden hebben door bokt of meer interesse/deelnemers aan clinics etc. En nee ik moet nu alsnog teruglezen hoe het echt zit omdat ik alleen maar sta te kijken van je woordkeuze die alles behalve vriendelijk is.
Laatst bijgewerkt door fourseasons op 16-12-13 14:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:43

Feit is dat ik door jouw agressieve toon je stukjes niet eens uitgelezen heb....

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:45

SaintAissa schreef:
Denk je de dat rensport baat heeft bij reclame op bokt?

Als ik zie hoe bloeiend de rensport is in Nederland en België, dan denk ik dat een beetje positieve reclame echt geen kwaad kan. :o

Apple

Re: gewicht jockeys

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-13 14:49

Moderatoropmerking:
Ik zet een slotje op dit topic. Ik kan me alleen maar aansluiten bij de meerderheid van de posters hier, positieve reclame voor de rensport is zeer gewenst, dan zijn reacties die mensen alleen maar afstoten niet zo prettig.
Het is vaak de toon die de muziek maakt, de nuttige informatie wordt nu niet goed gelezen door de agressieve post er om heen.