Gefeliciteerd en hopelijk veel plezier van je nieuwe karretje!
avaluna
Geplaatst: 07-10-13 20:58
Oh, wat leuk, we verwachten natuurlijk wel beeldmateriaal , ben echt benieuwd hoe het straks gaat, leuk, hoor Shet aan het werk op en rond de boerderij . Goed passend haam zal idd wel lastig te vinden zijn, idd maar goed in de gaten blijven houden. Mijn eerste tuig heb ik in Zwitserland gekocht, die man heeft ook veel haam-tuigen, maar weet even niet hoeveel deze zouden kosten.
Avelunda heb je een adres? Ik heb hier wel een adres van iemand die puur de haam ( of is het een gareel? Hier heet het iig een loksele ) maakt, maar niet het tuig dus dat schiet niet zo op.
We hebben geen echte boerderij hoor, gewoon volgend jaar groentetuintje en natuurlijk wat beesten en zo en een hele grote wei,waar we ook hout kappen voor de winters. Precies goede formaat dus, voor een miniwerkpaard. Moet alleen zelf nog veel bijleren op dat gebied en ben mij dus ook aan het orienteren op mogelijke cursussen. Lijkt mij wel grappig om dan te midden van de ardenners een shet uit te laden
aukjesmits
Geplaatst: 08-10-13 15:24
ikzelf ben gelijk begonnen met een vierwieler en dat deed ie super eerst heb ik hem ook eerst bomproof gemaakt en deed t erg makelijk maar elke shet is anders