Nayomie schreef:Alsjeblieft mensen. Het punt is wel duidelijk. Als iedereen verders de mond houd hierover en gewoon andere dingen zegt, heeft TS hier ook nog plezier aan.
Ontstip dit topic desnoods.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SuzanH schreef:delabo schreef:Wat is het toch altijd jammer als mensen leuk foto,s plaatsen dat dat altijd afgezeken moet worden met negatief commentaar dat is altijd zo jammer in de paarden sport de 1 weet het nog beter dan de ander .Nou meiden het ziet er super leuk uit en wat het tuig betreft geen punt hoor ik zie dat de onderleger wat onder het borsttuig uit komt dus dat zal een ietwat vertekend beeld geven en als mensen hun foto,s laten zien met een welsh pony in het tuig voor een marathonkar denk ik gelijk gaan we appels met peren vergelijken. Heb zelf al heel wat jaren mijn koetsiersbewijs enkelspan men al heel war jaren met alles wat ik heb voor de kar mijn trekpaard fjord haflinger en ook een shetlandpony
Dus denk we'll dat ik er iets van weet en o ja heb ook de welsh. Van. Mijn zoon ooit beleerd doe niks in de sport. Alleen maar recreatief. Omdat. Ik. Daar dan niet dat. Commentaar. Van al die zogenaamde. Betweters hoeft. Aan tehoren meiden. Geniet vooral. Van je hobby. En. Laat ze maar kletsen grtz ik
Je doet het zelf ook
TS, Ziet er leuk uit! een puntje is de borsttuig maar voor een keertje is dat natuurlijk geen probleem!
leuke shet ook!
Nayomie schreef:Nayomie schreef:Alsjeblieft mensen. Het punt is wel duidelijk. Als iedereen verders de mond houd hierover en gewoon andere dingen zegt, heeft TS hier ook nog plezier aan.
Ontstip dit topic desnoods.
delabo schreef:Bedank voor je ingrijpen
Dit is zo niet leuk voor de plaatser van deze topic
Heeft heel de dag niks anders dan komentaar op haar topic
Terwijl ze alleen maar trots haar foto,s wil tonen beetje jammer
Meisje loop zich heel de dag al te verantwoorden tegenover mensen die ze nieteens kent
Goeie tips oke maar je kan ook bezig blijven
delabo schreef:O ja even ter verduidelijking dat meisje en ik kennen elkaar al 10 jaar
Ik heb het juist voor haar opgenomen tegen lui zoals jij. Waarom zou ze naar jullie moeten luisteren
Het is toch niet jullie pony (nee het is n l die van mij))
Dus aub geen goed bedoelde adviezen meer ga zieke slechtverzorgde en mishandelde dieren reden die hebben jullie hulp harder nodig niet deze pony .deze pony ontbreekt het aan niks. Liefdevol thuis goeie verzorging en andere paarden om haar heen ,dus als het alleen het tuig is wat veel te groot is en op de gront hang valt het toch we'll mee