[AR] sneeuwpret met dora

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:50

Nayomie schreef:
Alsjeblieft mensen. Het punt is wel duidelijk. Als iedereen verders de mond houd hierover en gewoon andere dingen zegt, heeft TS hier ook nog plezier aan.

Ontstip dit topic desnoods
.
;)

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:56

SuzanH schreef:
delabo schreef:
Wat is het toch altijd jammer als mensen leuk foto,s plaatsen dat dat altijd afgezeken moet worden met negatief commentaar dat is altijd zo jammer in de paarden sport de 1 weet het nog beter dan de ander .Nou meiden het ziet er super leuk uit en wat het tuig betreft geen punt hoor ik zie dat de onderleger wat onder het borsttuig uit komt dus dat zal een ietwat vertekend beeld geven en als mensen hun foto,s laten zien met een welsh pony in het tuig voor een marathonkar denk ik gelijk gaan we appels met peren vergelijken. Heb zelf al heel wat jaren mijn koetsiersbewijs enkelspan men al heel war jaren met alles wat ik heb voor de kar mijn trekpaard fjord haflinger en ook een shetlandpony
Dus denk we'll dat ik er iets van weet en o ja heb ook de welsh. Van. Mijn zoon ooit beleerd
doe niks in de sport. Alleen maar recreatief. Omdat. Ik. Daar dan niet dat. Commentaar. Van al die zogenaamde. Betweters hoeft. Aan tehoren meiden. Geniet vooral. Van je hobby. En. Laat ze maar kletsen grtz ik

Je doet het zelf ook :')

TS, Ziet er leuk uit! een puntje is de borsttuig maar voor een keertje is dat natuurlijk geen probleem!
leuke shet ook!

delabo

Re: sneeuwpret met dora

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 15:57

Wat doe ik zelf ook ?

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 15:59

Nayomie schreef:
Nayomie schreef:
Alsjeblieft mensen. Het punt is wel duidelijk. Als iedereen verders de mond houd hierover en gewoon andere dingen zegt, heeft TS hier ook nog plezier aan.

Ontstip dit topic desnoods
.
;)

Gelijk heb je iedereen blijft door gaan over 1 ding ben het een beetje zat aan het worden lijk mij nu wel dat het duidelijk is dat ze hem allemaal te laag vinden hangen

SuzanH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:00

delabo schreef:
Wat doe ik zelf ook ?

De dik gedrukte letters in dat stukje ;)

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 16:15

Wordt het dan toch nog gezellig
En denk er om /3 niet te laag en niet te hoor higihih
En veel plezier straks X

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 16:24

delabo schreef:
Wordt het dan toch nog gezellig
En denk er om /3 niet te laag en niet te hoor higihih
En veel plezier straks X

Hahaha dankje mo hahaha jaja ik weet het xd ik sms je nog wel

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 18:31

edit
Laatst bijgewerkt door Poeltje op 19-02-13 18:44, in het totaal 1 keer bewerkt

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-13 18:38

Omg bLijft het doorgaan?

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 20:38

Moderatoropmerking:
Graag stoppen met deze offtopic discussie. Adviezen geven is prima natuurlijk, maar wel met respect naar elkaar. Een complete discussie starten in dit fototopic is niet nodig.

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 21:46

Bedank voor je ingrijpen
Dit is zo niet leuk voor de plaatser van deze topic
Heeft heel de dag niks anders dan komentaar op haar topic
Terwijl ze alleen maar trots haar foto,s wil tonen beetje jammer
Meisje loop zich heel de dag al te verantwoorden tegenover mensen die ze nieteens kent
Goeie tips oke maar je kan ook bezig blijven

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:00

delabo schreef:
Bedank voor je ingrijpen
Dit is zo niet leuk voor de plaatser van deze topic
Heeft heel de dag niks anders dan komentaar op haar topic
Terwijl ze alleen maar trots haar foto,s wil tonen beetje jammer
Meisje loop zich heel de dag al te verantwoorden tegenover mensen die ze nieteens kent
Goeie tips oke maar je kan ook bezig blijven

Dit komt voornamelijk door U, en niet door de rest ;) Er zijn tips gegeven en meisje slaat ze in de wind. U komt er ronduit asociaal nog een keer bovenuit. Meisje kan ook zeggen: Ik zal er eens op letten. Ook een shetlander moet een fijn passend tuig hebben...

Maar ik rag ook lekker marathons hoor, heerlijk in de mond trekken van die pony, want dat vindt ze zo fijn. Daarom men ik haar ook op een trensje, heb ik een reden om harder te trekken. Kan ik me lekker botvieren op de pony. Pony sla ik ook lekker met de zweep, want ik wil graag een keer de bochten uit vliegen, ze gaat zonder zweep niet hard genoeg. Ik vind het ook zo'n lekker geluid als ze loopt te hijgen, dat is nou echt van je paard genieten. Borsttuig heb ik ook tot haar oren geknoopt, want dan luistert ze beter.

(Neem dit alsjeblieft niet serieus.. Y;( )

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 22:58

Kijk dit is dus wat ik bedoel het hou maar niet op

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:08

O ja even ter verduidelijking dat meisje en ik kennen elkaar al 10 jaar
Ik heb het juist voor haar opgenomen tegen lui zoals jij. Waarom zou ze naar jullie moeten luisteren
Het is toch niet jullie pony (nee het is n l die van mij))
Dus aub geen goed bedoelde adviezen meer ga zieke slechtverzorgde en mishandelde dieren reden die hebben jullie hulp harder nodig niet deze pony .deze pony ontbreekt het aan niks. Liefdevol thuis goeie verzorging en andere paarden om haar heen ,dus als het alleen het tuig is wat veel te groot is en op de gront hang valt het toch we'll mee

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:15

delabo schreef:
O ja even ter verduidelijking dat meisje en ik kennen elkaar al 10 jaar
Ik heb het juist voor haar opgenomen tegen lui zoals jij. Waarom zou ze naar jullie moeten luisteren
Het is toch niet jullie pony (nee het is n l die van mij))
Dus aub geen goed bedoelde adviezen meer ga zieke slechtverzorgde en mishandelde dieren reden die hebben jullie hulp harder nodig niet deze pony .deze pony ontbreekt het aan niks. Liefdevol thuis goeie verzorging en andere paarden om haar heen ,dus als het alleen het tuig is wat veel te groot is en op de gront hang valt het toch we'll mee

Wij zien hier enkel een pony langskomen, wat er heel leuk uit ziet. Wat ook door iedereen is gezegd! Maar 1 klein puntje van kritiek, omdat dit gewoon beter is als dit verandert wordt.
Heel fijn voor je dat het jouw pony is. En ik kan moeilijk via bokt zielige pony's redden ;)

Nou als jij vindt dat je pony een slecht passend tuig mag omdat de rest super is... Hoe ziek ben je dan. Je wilt toch het beste voor je pony? Als je iets met 1 of 2 gaatjes kunt oplossen? Dan doe je dat toch? Men wat denk jij krom zeg.

Er wordt inderdaad doorgehamerd. Dit komt vooral doordat figuren zoals jij reageren en alles goedpraten. Je kunt ook gewoon aannemen dat iets verandert zou kunnen worden en dat je het voor de pony dan NOG beter maakt. Jij leeft dus met goed = goed en niet met goed = kan nog beter ;)

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:22

Dit is toch wat jullie wilen horen jullie willen toch graag gelijk hebben. En jullie willen toch graag jullie mening aan ons opdringen .
Om het even kort te houden we doen niks met de tips dus hou maar op met dat gepreek het is kansloos

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:27

Dat is erg jammer, vooral voor de dieren die er last van hebben.

Succes met het mennen!

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 23:56

Hoera hoera hoera

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 00:02

Even wat foto's voor de sulky waarbij jullie allemaal kunnen zien dat die een stuk beter ligt dan voor de slee!! hij zou niet eens hoger kunnen want een shet heeft niet eens een brede/hoge borst dus dan zou die zowat op der hals liggen dus aub eerst goed kijken voordat je dingen zegt voorderest geen commetaar meer want jullie blijven door gaan terwijl er net door de moderator een berichtje is gezet
Afbeelding
Afbeelding

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 04:11

Je kunt op de foto van de sulky zien dat de repen te lang zijn (ze hangen slap).
De pony trekt zo met het schoftje.

Op deze foto lijkt de borsttuig beter te liggen, maar dit komt denk ik juist omdat er niet mee getrokken wordt waardoor het (door het lopen) boven de schouder blijft liggen.

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 09:07

Hier wordt je toch gek van. Wil je laten zien dat je borsttuig voor de sulky we'll goed zittzonder het opmaat te hebben gemaakt zijn je strenge weer te lang ze moeien gewoon wat te zeuren hebben maar ja jes we trekken ons er lekker niks van aan gelukkig is er ook nog leven naast bokt somige mensen hebben echt niks anders te doen dan kritiek op andere leveren tjonge jonge jonge

delabo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 09:14

O ja zonder te vergeten de foto,s zijn weer leuk geworden jullie hebben er echt weer plezier mee gehad het strand is echt vet he met dora het is gewoon onze lieve kleine super shet

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 09:33

Moderatoropmerking:
Wederom zijn er offtopic reacties geplaatst na de groene balk van Dyonne. Voor de laatste maal: het is een fototopic en geen discussietopic, dus alleen reageren op de foto's zelf. Elke volgende offtopic reactie wordt verwijderd.

lalocax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-13 11:08

delabo schreef:
O ja zonder te vergeten de foto,s zijn weer leuk geworden jullie hebben er echt weer plezier mee gehad het strand is echt vet he met dora het is gewoon onze lieve kleine super shet

hahaha jaa hea vind ik ook, en dat hebben we zeker gehad hoor hihi

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-13 12:32

TS: helaas heeft Brainless wel gelijk..... op de 2 foto's dat ze voor de sulky loopt, is ze in beweging maar staan de strengen slap. Dat betekent dat pony niet met haar borsttuig, maar met haar schoftje (dus rug!) trekt. Strengen moeten dus korter zijn. Daardoor, en door het feit dat de buitensingel van het schoftje de strengen wat omhoog trekt/op zijn plaats houdt, líjkt het borsttuig beter te zitten.
Dat zit hij echter niet, zit helaas toch echt nog steeds te laag.

Als je de nekriempjes van het borsttuig ziet, dan is daar nog meer dan genoeg ruimte over om wat gaatjes bij te prikken. Dus je kan hem gemakkelijk wat hoger hangen. ;) Als je de strengen dan ook wat gaatjes korter zet, dan zit het geheel weer goed.