Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
niet gezien.
anders heeft geen enkel voer effect. lotte_horses schreef:Locanda schreef:@ TS; of ik heb iets gemist, maar waarom zet je foto's van een ander paard in de OP?
Dat is niet mijn paard, dat is van een bokker die zelf problemen heeft met haar paard en het topic zo wat overneemt(niet dat ik het haar kwalijk neem ofzo
)
heel erg bedankt dat je het zo sportief opvat !
tita schreef:Voordat je je paard klakkeloos wat gaat voeren moet je toch bepaalde dingen uitsluiten.
Als je paard wormen heeft, kan je voeren wat je wilt maar werkt niet.
Dus mestonderonzoek laten doen en bloed afnemen en analyseren door utrecht.... Niet je lokale da

lotte_horses schreef:Idd! Ik zou je ze willen aanraden, maar ze woont in Antwerpen (België)
(altijd leuk om te horen
)
lotte_horses schreef:Ja hij is ontwormd en hij heeft geen nier en lever problemen.
Gelukkig dat je nog kan rijden met hem maar misschien is de afwisselingen leuk? Morgen komt de DA bij ons langs ik ben eens benieuwd wat die zal zeggen. Het is een nieuwe DA die zeer aanbevolen wordt door de staleigenaar, ik hoop dat het een goeie is...
Ik zou zeggen post eens een foto van jullie aan het werk zo kunnen we de vorderingen i.v.m. spieren en verdikken mee volgen
Smart was zeer erg braaf normaal gezien steigert hij altijd wanneer hij door heeft dat hij een prik zal krijgen. Vandaag was hij zeer braaf ondanks de prik
naar de tanden kijken was voor hem niet zo prettig maar er was niks aan te zien. Het kunnen volgens de dierenarts drie mogelijkheden zijn: een bepaald tekort, parasieten of maagklachten. Vrijdag heb ik resultaat, ik ben benieuwd. Duimen jullie mee voor goed nieuws?