Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maureen95 schreef:Ik sta echt open en ik probeer ook geen betweter te zijn. Ik wil juist veel verschillende manieren leren zodat ik echt geod met andere mee kan praten en het werkt later ook gewoon in mijn voordeel. Ik hoop niet dat dit een reltopic word...
Super bedankt voor de reacties . hier ga ik zeker wat mee doen
Maureen95 schreef:Ahumdenk het niet haha.
Zegt er een, ja mijne ging er vandoor in galop en toen had ik hem stil en toen heb ik hem een keiharde klap gegeven. Ik heb maar niks gezegt.
Cassidy schreef:Je kunt een paard wel naar het water leiden, maar je kunt hem niet dwingen om het te drinken.
Je kunt een mens wel naar kennis leiden, maar je kunt hem niet dwingen om dingen aan te nemen.
Maureen95 schreef:Iedereen denkt dat ik niet goed kan rijden en ben het vaak niet eens met de uitspraken die hun maken.
iedereen vond het grondwerk wat ze daar deden maar zweverig.
Omdat iedereen altijd maar mooie volbloeden heeft of erop rijd en verzorgt en kom ik aan met mn dikke fjord(waar ik zielsveel vna houd) en een ouder NRPS (waar ik veel van houd) vinden ze dat maar afgedankte paarden.
Ze vinden dat ik geen mooie volbloeden kan berijden omdat ze vinden dat ik die niet aankan.
ze vinden ook alleen maar de foto's mooi waar paarden in de krul rijden en foto's die ik van mijn paarden laat zien waar ik bitloos op rijd vinden ze maar raar.
Wat kan ik hiermee doen? Ik weet nu niet zo goed hoe ik mij moet gedragen. hoe zouden jullie hier op reageren?