iemand het pb van jibberjabber hey keona jij bent ook overal he lol. hoop je morgen te zien.
areke
Geplaatst: 03-11-12 23:42
Wij zijn eruit, wij gaan in het paars. Aangezien ik voorlopig nog niet ga starten kan ik mooi langzaam aan alles bij elkaar gaan sparen
hafjelinger waar hebben jullie die cap zo laten doen?
areke
Geplaatst: 08-11-12 21:41
Is er iemand die met shetjes ment? Ik heb al info gevraagd bij Jibber voor oornetjes en heb gezien dat ze ook onderleggers kan maken, nu komt alleen het probleem beenbescherming nog.
Ik heb nu een set peesjes maat shet maar ik vindt heb het idee dat ze toch een slag te groot zijn.
Zitten hele gave tussen!! Ik heb zelf twee schoftonderleggers gemaakt van oude zadeldekjes. (het klitteband bandje moest nog wat aangepast worden) http://i1327.photobucket.com/albums/u67 ... 2dcbf9.jpg En ik heb een marine blauwe met zwarte rand, staat mooier bij de pony en de wagen (deze laatste is ook blauw met zwart). De paarse was meer om eens uit te proberen.
Laatst bijgewerkt door Tamara1991 op 08-11-12 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt
areke
Geplaatst: 08-11-12 22:04
Geweldig thnx, wij willen in het paars gaan starten.
Letsdunit die site kende ik nog niet, die ga ik even op mn gemakje bekijken. Ik heb altijd problemen om iets passend te vinden voor hem.
kiddokids bedankt voor de foto, de onderlegger ziet er goed uit
kiddokids
Geplaatst: 08-11-12 22:05
heb er ook bij passend oornetje bij kan effe zo snel geen foto vinden glitterpees set van HH
of eventueel sjabrak in zelfde kleur daarbij hebben wij polo's aan van zelfde kleur
Oornetje heb ik idd al gevraagd, moet even de maten opnemen en doorgeven en de kleur maar wilde eerst ook even op zoek naar beenbescherming aangezien dat net als dekens best wel een probleem is hier. Shirts worden dan naderhand uiteraard ook aangepast.
kiddokids
Geplaatst: 08-11-12 22:14
graag gedaan wil er nog wel meer maken heb er nog 2 met oornetje.. maar dit is gemaakt voor ringsteken in ouderwetse stijl.. bruin met beige gaaf oornetje maar moet ik keer close up van maken
thanks ik zal als ik tijd heb en er aan denk effe close up maken heb ook nog een ouderwetse stijl in creme en heb nog midbleu achtig (alleen oornetje ligt nog bij haar voor de maat) ze maakt nu zwart met goud.
Bij mij zullen het waarschijnlijk op den duur ook wel meer sets worden hahahaha. Maar eerst maar eens alles compleet krijgen en wat meer info zoeken over het hele wedstrijd gebeuren.
kiddokids
Geplaatst: 08-11-12 22:32
ik kom nog met 1 foto om te vervuilen hahaha.. dit is oornetje die bij de onderlegger hoort
Ik rij enkel recreatief maar wil toch wel heel erg graag in set. Heb een sulky met een rood bankje en rode spaken en op 't moment cobalt blauwe (zelfgemaakte) schoft- + borstbeschermers, zwart tuig en cognac leren leidsels. Pony is donkerbruin met blonde manen. Sulky word wss cognac/donkerbruin leren bankje met zwarte wielen en ik wil 'gewone' zwarte leidsels en daarna een donkerblauw oornetje en springschoenen vanwege mogelijke ijzers.