Wow.. Ik ben er stil van, die mooie blije gezichten op alle foto's! Ik ben zo trots op jullie, kan niet uitleggen hoeveel! Hoop jullie snel weer te zien!
helemaal gelezen, supersupersuper! Wauw wat gaat het goed met jullie zeg, ik heb jullie nooit in het echt gezien maar de filmpjes via bokt en jullie site geven me al kippevel! Echt heerlijk hoe jullie met je paarden bezig zijn! Ik ga volgen op facebook
Misty12
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.
Geplaatst: 13-06-12 20:45
Jesse: ik heb jou en je pony 1x in real life aan het werk gezien. Echt geweldig wat je allemaal kan en doet. Ik wens je samen met Eva heel veel succes.
RomySmink
Geplaatst: 14-06-12 08:22
Wat goed zeg! Super!
RobinBuck
Geplaatst: 14-06-12 12:01
wow, jullie worden (of zijn zelfs al) gewoon beroemdheden!
Wat gaaf dat jullie samen Nalanta nog groter hebben mogen maken en het nu echt officieel en internationaal wordt! Heel veel succes en plezier nog samen!
Wauwwie! Supergoed! ik vond jullie alletwee al goed, maar samen nog beter!
Joey
Geplaatst: 15-06-12 18:50
Klinkt spannend! Hardstikke leuk
Jennyxx
Geplaatst: 16-06-12 20:17
Wat onwijs leuk! Ik ben wel benieuwd naar de showkleren en dan metname de cap... Jullie zullem me wel een "oude" zeur vinden , maar als jullie zo veel optreden en zo veel mensen positief aanspreken, dan heb je toch een voorbeeld functie. Ik ken al een jong meisje die zonder cap (en zadel en hoofdstel) rond rijdt/crosst, want ze heeft net zo'n band met haar pony als Eva en die draagt ook geen cap... Verder vind ik wat jullie doen helemaal top hoor, maar soms is het: don't try this at home (without a cap)
Dankjullie wel zeg! En met de cap klopt inderdaad, op show hebben we het sowieso altijd, maar we moeten er met de filmpjes misschien ook wat meer rekening mee houden!
Als jullie nog suggesties hebben voor showkleren voor mij als jongen, dan hoor ik het graag haha!
Hee wat leuk laulau85 om je op bokt te zien!
EngeltjeS
Geplaatst: 17-06-12 14:32
jessetjuhhh schreef:
Als jullie nog suggesties hebben voor showkleren voor mij als jongen, dan hoor ik het graag haha!
We zijn op het moment echt aan het zoeken, ikzelf vind het niet zo leuk om straks net broektje en bijpassend shirtje te doen zeg maar, een beetje 'show' vind ik toch wel op z'n plaats. Voor een jongen is dat inderdaad lastig(er), maar vast niet onmogelijk!
Onwijs bedankt allemaal, weer!
NikkivanOlst
Geplaatst: 17-06-12 22:21
Al eens gedacht aan Jesse in een Baroque getint pak en Eva in een jurk met bijpassende kleur?
Of natuurlijk nette wedstrijdkleding en dan zonder hoofdstel/zadel aan komen zetten
Super leuk overzichtje! We vonden t hartstikke tof dat jullie wilden komen op Horseday 2012 en het publiek heeft ook enorm genoten van jullie demo. Heel veel leuke reacties gehad, je mag met recht trots zijn!
Ben benieuwd of jullie er uit komen over die showoutfit!
Narita
Geplaatst: 18-06-12 20:32
Heb jullie gezien bij Animal Event, gelijk kaartje gevraagd & gekregen want ik vond het heel knap hoe jullie dat deden. Hoop later ook nog eens wat lessen bij jullie te nemen, maar moet zelf eerst mijn paard goed doorrijden voordat ik zonder zadel begin. Vind het in ieder geval supervet wat jullie doen! Een beetje jaloers op jullie band met jullie paarden ben ik toch ook wel, hehehe
Want hoelang hebben jullie jullie paarden nu al?
En showkleding.. Hmmm.. Ga een keer als cowboy anders, en doe een mooie dressuurproef.