Au,niet zo slim.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lottie84

Re: Au,niet zo slim.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:30

Als ze het wel in de gaten had dan had ze moeten stoppen of veel eerder in moeten grijpen. In dit geval zie je het ruim van te voren aankomen en was het dus een kwestie van afwachten.

manfredie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:33

het is vervelend als het per ongeluk gebeurt vindt ik het een ander verhaal ...dit is gewoon geen slimme actie geweest...
hoop wel dat ze er geen vervelend zeer gezicht aan over gehouden heeft want dat wens je niemand toe.

liljebo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 08:55

gebroken kaak en tanden uit de mond. Me dunkt....

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-12 09:11

Sleeper schreef:
Ik vind het niet dom maar vooral een ongelukkig ongeval. Ik ken iemand die een trap in haar gezicht gekregen heeft omdat een paard hoog bokte in de paddock en ze liep toevallig langs. Pats hoef in het gezicht. Misschien had het meisje van de film niet helemaal in de gaten dat ze totaal geen controle had, maar ook als ze dit wel het geval was zit een ongeluk in een klein hoekje

Natuurlijk is het een ongeluk maar dit meisje creëert zelf de situatie waarin dit soort ongelukken makkelijker kunnen ontstaan. Je ziet dat het paard steeds meer ruimte voor zichzelf opeist en waar het meisje nog denkt te spelen is het voor het paard een "strijd" om de leiderspositie. "Spelen" kun je alleen met een paard als je heel goed de signalen opvangt en herkent.. Spelen met een dier hangt in mijn ogen heel nauw samen met ( het bepalen van) machtsverhoudingen.

vuurwerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 20:08

Ik zag hem zonet ook al ergens staan. Lijkt me erg pijnlijk..

mudi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:37

Waarom doet bij iedereen het filmpje het en bij mij niet? :( ik ben nu echt benieuwd wat er te zien is na al die reacties gelezen te hebben!!

Bloemetje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:39

Nog een aagje hihi, bij mij ook geen filmpje te zien.. Video is verwijderd staat er..? :(

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:32

Ik ga ook even kijken...

Fry

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:36

Hij is er vanaf gehaald.. jammer ;P

Nista_RX

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 18:03

De video is verwijderd door de YouTube gebruiker. Volgens mij weet ik om welk filmpje het gaat, is dat dat meisje dat met haar paard aan het spelen is en een klap tegen haar hoofd krijgt? Érg pijnlijk, en de gevaren zal iedereen ook hebben tijdens dit soort dingen.

Evelyne79

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:53

Nista_RX schreef:
De video is verwijderd door de YouTube gebruiker. Volgens mij weet ik om welk filmpje het gaat, is dat dat meisje dat met haar paard aan het spelen is en een klap tegen haar hoofd krijgt? Érg pijnlijk, en de gevaren zal iedereen ook hebben tijdens dit soort dingen.

Ja, dat is inderdaad dat filmpje.
Meisje is met het paard aan het spelen en rent aan de buitenzijde van het paard mee. doordat het paard sneller dan haar loopt komt ze geregeld bij de achterhand uit. meerdere keren bokt het paard alleen op het laatst bokt ie haar vol in het gezicht omdat ze totaal in de verkeerde positie loopt.
erg pijnlijke leerschool, meiske heeft er een gebroken neus en kaak aan overgehouden meen ik me te herinneren

Stravero

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:55

Wat kun je bij youtube intypen om dit filmje te bekijken? Ben wel benieuwd maar zit op de iPad en kan daar deze link niet openen, alvast bedankt :)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 19:56

Het filmpje is verwijderd ;) Jammer, want het laat wel zien dat ook "spelen" gevaarlijk kan zijn al je geen oog hebt voor de lichaamstaal van het paard (en kennis hebt van "paardenpsychologie" om het wat algemener te stellen).

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 21:10

Vond het ook een interessant stukje om te laten zien aan anderen. Helaas!!