Achja, moest er iemand zich in mijn buurt bevinden en eens willen zien of die wel met mij om kan houd ik mij aanbevolen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
veerledec schreef:In loondienst mag dat inderdaad niet. Maar daarbuiten wel. Daar is het arbeidsrecht niet op van toepassing, dat je hier noemt. Heitje voor een karweitje is niet illegaal bijvoorbeeld. Heb je een bron dat het niet mag (dus niet via arbeidsrecht of via een onderneming?).
VisibreTeam schreef:Bij VD vind ik het persoonlijk zo dat het iets is waar iemand zelf mee verder kan als hij instructie heeft gehad, anders word het al gauw dat een instructeur elke week komt en zelf het paard dingen leert, terwijl de lesklant alleen maar hoeft te oefenen. De instructeur doet het aanleren dan al. Maargoed, ieder zo zijn ding en als mensen iemand vaker laten komen kan dat natuurlijk ook
Maar bij mij zit er wel altijd een stukje grondwerk bij in de vorm van respect en eigen ruimte
[***] schreef:Ik denk ook niet dat het de bedoeling is dat de instructeur langskomt en alles aan het paard leert .. maar wel uitlegt hoe je iets kan doen en dan kijkt hoe de klant dat doet .. Dressuur ga je toch ook niet zelf uitvogelen? Daar staat toch ook 'elke week' iemand in de piste die jou zegt hoe je het moet doen? En dit voer je dan zelf uit en tussen de lessen door oefen je dat ook zelf ... Lijkt me niet meer dan logisch om zo te werken, in plaats van alles maar van internet te halen en zelf te proberen zonder te weten waar je mee bezig bent ...
VisibreTeam schreef:Bij VD vind ik het persoonlijk zo dat het iets is waar iemand zelf mee verder kan als hij instructie heeft gehad, anders word het al gauw dat een instructeur elke week komt en zelf het paard dingen leert, terwijl de lesklant alleen maar hoeft te oefenen. De instructeur doet het aanleren dan al. Maargoed, ieder zo zijn ding en als mensen iemand vaker laten komen kan dat natuurlijk ook
Maar bij mij zit er wel altijd een stukje grondwerk bij in de vorm van respect en eigen ruimte