Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kim1812 schreef:Ik heb een leuke kleuren voor info even mailen: kim18122000@gmail.com het kost voor 6mm 55 cent pm
tamary schreef:3x2mm = 6mm (grofweg) Touwteugels zijn meestal tussen de 10 en 14mm dik. 4mm touw (action bv) is dan een betere optie, al hangt of en hoe fijn het rijdt ook van de manier van vlechten afhangt. 4 strengen rondgevlochten ligt fijner in de hand dan 3 strengen standaard platte vlecht.
Simpelste is om naar zeilwinkel of outdoorwinkel te gaan en hun 10, 12, 14 mm klimtouwen te voelen en daar een musketonhaak (liefst draaibaar) aan te zetten met een binding of takeling knoop.tamary schreef:Voor gevlochten teugels is dunner touw makkelijker om te vlechten, je hebt alleen meer strengen nodig voor een touw wat niet in je eigen handen snijd.
(reactie is ook op poster boven mij, en gaat dus over teugels ipv halster)
r_lolita schreef:Als ik jou was zou ik gaan voor http://www.horsecharms.eu is heel fijn touw. ik heb er zelf ook ene touwhalster van.. en hebben ze in 20 verschillende kleuren momenteel. erg leuk ! echt een aanrader
DebbieNL schreef:hier t resultaat van t touw van de action, die ik trouwens nog steeds te koop is
Had op gevoel de maat geknoopt en hij was meteen perfect!
[ [url=m/PWJSpb.jpg]Afbeelding[/url] ]