[AR] [LO] verschillende manieren longeren.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:31

Word de schuur platgegooid???
Waarom wil ie dat nou weer? Eik moet ie dan een binnenbak maken, mag iedereen komen Lachen
En ik had gister in die schuur in zo'n klein hok erlangs een soort leeg zwembad gezien Verward kunnen we ook een zwembad van maken Knipoog

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 16:39

haahha jah dat zou wel mooi zijn maar het moet van de gemeente!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:05

Waarom moet dat, weet je dat misschien ook? Omdat het niet gebruikt word ofzo? Of omdat het niet meer veilig en rot is ofzo?

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:12

Ik vind het wel stom hoor dat die schuur platgegooid wordt Scheve mond
Wat maakt een jaartje blijven staan nou uit, kunnen jullie tenminste bouwen. Dat vond Harry toch zo zielig voor jullie dat julie geen wagen hadden?

Mare gaat dit eigenlijk nog wel over longeren? Schijnheilig

Annelou

Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 18:15

Suleika schreef:
nou ik hoop van harte dattie nie drachtig is!!!!

2 jaar en dan al laten dekken vind ik echt raar
ik hoop ook dat het niet gelukt is.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:33

dat lege zwembad is een strontput !
veel plezier met zwemmen dus Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:40

Wahahahahhaha ik ben niet dom hoor Blond
Ohh ik lig hier in een deuk-->> "Ja en in zo'n ander hok in die stal is ook een soort leeg zwembad kunne we een mooi zwembad van maken"
"Dat lege zwembad is een STRONTPUT"
whahahaha ik ben echt dom whaha *LOL*

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 19:42

Annelou"]
[quote="Suleika schreef:
nou ik hoop van harte dattie nie drachtig is!!!!

2 jaar en dan al laten dekken vind ik echt raar
ik hoop ook dat het niet gelukt is.
[/quote]

Ja ik vind het ook jong 2 jaar al laten dekken Verward
Kan zijn rug dat dan al wel aan?

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:28

Citaat:
whaha oke is zal er eens over nadenken ben maar een arme student
maar ik heb eik wel zin in een wederdienst whaha grappig: een natura wederdienst whahah. (niet natura maar gewoon natura... whah najah jij wilde toch al pot worden Haha!hihi (maar ikke nie )) whah oh sorry ben vaag aan het banketstaaflen geloof ik!

breg, mir mag nie bij jouw gaan lessen. ze heeft nou al vaak te weinig geld om uit te gaan (moet ik der intree betalen )
in natura lijkt mij idd een beter idee (maar mir, nie vreemd gaan he! je hebt liesje al Haha! )

Citaat:
dat lege zwembad is een strontput !
veel plezier met zwemmen dus

*LOL*

Citaat:
Shakira is gedekt!@!!!!!!!!!

echt dom!!
dom beestje moet nog kei veel (in de breedte) groeien!!

en echt stom dat die schuur plat gaat! ze kunnen best tot maart wachten Boos! nou hebbn we dit jaar zeker weer geen schuur Scheve mond Huilen

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 20:36

(IDEE)partytent Haha! (IDEE)

wahahhahaha

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 21:07

ohw jah , enne lou, ik ga echt nie met mir zoenen, want dan moet ik weer een pedopasje gaan aanvragen,en die krengen zijn tegenwoordig ook duur ! Haha! whahahah LOL:P:P:P:P

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:17

Hhahaahah kan tegenwoordig toch ook wel zonder pasje?? Tong uitsteken

En euhh een partytent als bouwschuur??? en jij denkt dat onze wagen in
een partytent past?? Haha! Haha!

Ach jah misschien kunnen we Harry nog wel bewerken Haha! we hadden vandaag ook niet echt veel voor argumenten gegeven he maat? ach jah doen we binnenkort nog wel.

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-03 22:28

Die "wagen" van vorig jaar paste denk ik ook wel in een partytent Tong uitsteken
(dat waren jullie toch zonder wagen, en met die enorme banketstaaf?? Bloos ) Oja toen stond mirjel nog zo voor L*L hahaha.

Ik vraag me nog steeds af waarom die schuur perse weg moet van de gemeente Scheve mond

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 07:23

ik denk dat die schuur wegmoet omdat hij zijn huis ergens anders gaat bouwen (op dat grote groene weiland). Idd toen stond ik behoorlijk voor L*L Haha! hahahah najah ik bouw eerlijk gezegd liever niet als in een partytent, zo koud brrr!

Citaat:
ohw jah , enne lou, ik ga echt nie met mir zoenen, want dan moet ik weer een pedopasje gaan aanvragen,en die krengen zijn tegenwoordig ook duur ! whahahah LOL:P

whaha nee inderdaad jolijn daar hoef je volgens mij geen pasje voor te hebben, tegenwoordig kan dat ook zo geloof ik. Maar bregje niet getreurd, ik wordt over een half jaartje 18!!!

whhahaha gatver hahahahahahahhah

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 07:37

hmmm trouwens... misschien weet ik wel waarom harry shakira gedekt heeft... omdat hij denkt:
heej zo groeit ie nie meer, dan wordt het ook geen paard.
Omdat ie toch tegen jou had gezegd esther.. van uhm: maar we houden het mooi bij de ponys?

Ook al zo vaag... telkens als ik erover begin dat ik met suleika in januari bij de club stop (dus ook geen wedstrijden meer rijd op suleika) loopt hij weg, of gaat hij over wat anders banketstaaf!!! Verward

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 08:45

whahaha ik heb een idee!!!
stap 1: Je zet Harry aan het werk met stallen uitmesten in een van de stallen
stap 2: Jij zegt dat je de kruiwagen wegbrengt, jij gaat dus snel de kruiwagen leeglaaien en komt weer terug
stap 3: Je stoot per ongeluk met de kruiwagen tegen de deur zodat ie dichtvalt (in het slot) en zodat hij dus in stal niet weg kan lopen
stap 4: Je begint duidelijk over dat je weg moet bij de club en bij de paarden moet.
Goed idee he Haha!

Waar gaat hij zijn huis bouwen? Hij heeft namelijk wel meerdere Groene Weilanden Haha! (alle weilanden die hij heeft zijn groen Lachen )

Ja het kan kloppen idd dat Harry shakira daarom gedekt heeft, dat vind ik echt misselijk, dat zou het echt nog kunnen zijn hoor. Maar dan gaat heel die rug toch naar de filestijnen, wa heb je dan nog aan zo'n dier maar tegen de tijd dat het veulen flink zwaar word zijn we toch zeker zo'n halfjaar verder, dit halfjaar gaan we hem heel veel op het land zetten zodat hij goed kan groeien haha of we geven hem calve pindakaas *hoe groot wil je worden??* -->> 1.60 Knipoog

sorry ben net wakker, dan kan ik nog niet normaal doen Bloos

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 10:39

Los longeren, helemaal zonder touw Schijnheilig , m'n gekke knollebollen doen dit uit zich zelf Verward

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 11:29

Jammer dat we geen longeerbak hebben, alleen een gewone bak, en hij gaat dan jammer genoeg geen rondjes om mij heen lopen Boos!

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 12:42

hey mir, je kunt toch alvast zeggen dat je al een paard hebt gevonden ??
en als ik jou was zou ik volgend jaar nog gewoon concoursen rijden, ga mooi met maart en mij mee crossen!! je hoeft volgensmij pas het jaar nadat je 18 bent geworden te stoppen met de pony's tenminste dat zie maatje !!!
en als je dan stopt, dan krijg je PINO ! en dan hoeft harry dus niet bang te zijn dat ie jou kwijtraakt want dan offer jij jezelf wel op, dan zet jij pino wel bij hem (hey goeie actie he>?) pino blij,jij blij, harry blij, allemaal blij Haha! idee????

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 14:18

ja mippie wij mogen volgend jaar nog gewoon tussen pony's starten hoorde ik! dus ga maar gewoon mee crossen!!

en we kunnen ook gewoon de gemeente opbellen en vragen of ze harry pas in maart een vergunning willen geven Afbeelding

mirkip

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-03 17:43

ja weet ik, maar ik wil volgend jaar express uit mezelf geen wedstrijden meer rijden. Omdat ik dan alles zelf moet betalen incl ponyclub enzow...

haha ja doeda, dan de gemeente opbellen Haha!:D:D haha ben benieuwd wat ze zeggen Haha! whahahha

ja idd bregej... maar als harry zegt van.......neeej we houden het alleen bij de pony's (tegen esther) dan ben ik bang dat ik pino daar niet mag stallen Boos! najah... ik vraag het wel gewoon een x Haha! zodra vital weg is

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 17:49

nou jah je mag pino daar best stallen denk ik maar niet GRATIS Haha!

jaaaaaaaaaaa maatje das een vet goed idee!! we gaan morgen al de gemeent opbellen!! of we gaan er ff langs of zo. En als ze moeilijk doen dan nemen we ons pistool gewoon mee! Haha!

Mareska

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:06

Wahaha de luchtbugs Knipoog
Ja vet als pino hier komt!!! (ken heel het paard ni haha maar hoe meer paarden hoe meer schik)
Harry verdient er alleen maar mee dan, en hij hoeft er ook ni op ofzo haha.
Ja je moet echt gaan zeuren over die schuur want das kei gezellig als er zo'n groep komt swinters Lachen

Klijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:10

Nou Esther ik weet niet of je zo nog denkt over die gezelligheid van een groep swinters in de schuur, als je onze groep eenmaal kent Haha! Haha!

loulou

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-03 18:36

whaha, nee as je weet wie er komen vind je het plan opeens veel minder leuk denk ik Scheve mond Haha!

heey maar ff serieus, mir moet eerst maar aan harry vragen hoe het zit met die vergunning en anders bellen we gewoon een x de gemeente *LOL*
ga ik echt doen kan het altijd proberen toch Haha!
en dan ga ik natuurlijk eerst vragen wanneer die een vergunning krijgt en nie gelijk zeggen van 'je mag hem pas in maart een vergunning geven' Haha!