Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
stef schreef:Maar is dat de verantwoording van de lezer of die van de schrijver?
tine10 schreef:Ik denk persoonlijk wel dat het uitmaakt of je dat met een pony doet of met een groot paard. Maar goed, als jullie je er prettig bijvoelen, moet je het gewoon doen.
Polly schreef:Ik snap dat ook wel maar voor mensen zoals ik die ze aan huis hebben zou dat betekenen dat ik nooit kan rijden en ik heb gewoon echt geen zin in elke keer mensen mee, tis mijn hobby
Dat het verstandiger is klopt helemaal hoor
Shenavallie schreef:tine10 schreef:Ik denk persoonlijk wel dat het uitmaakt of je dat met een pony doet of met een groot paard. Maar goed, als jullie je er prettig bijvoelen, moet je het gewoon doen.
Hierin zal ik je moeten tegenspreken, daar het wel degelijk uitmaakt. Een pony die aan de kletter gaat, richt net zoveel schade en ellende aan als een paard. Bovendien hou je met geen (letterlijk) 5 man sterk een pony als die eenmaal de kolder krijgt. Helaas spreek ik uit ervaring... Het is niet een kwestie van of een pony het doet (braaf of niet), maar eerder wanneer. Ieder voor zich, maar dat is o.a. wel de reden dat ik standaard (ook in de bak) te allen tijde iemand erbij heb om in- en uit te spannen. Als er niemand beschikbaar is, dan ga ik gewoon een keer niet mennen en doe ik wat anders met de paarden.
stef schreef:Geldt voor elk paard, als ze gaan, dan gaan ze. Grotendeels kwestie van opvoeding/
En ik zeg nergens dat er niks gezegt mag worden, ik geef alleen aan dat de toon weleens anders zou kunnen.
Oh en Janouk, jij bent er bijv zoeentje. Ik durf mn hand ervoor in het vuur te steken dat als jij zonder zweep op de wagen zit, je er niemand over hoort.
Das toch hypocriet?
stef schreef:Oh en Janouk, jij bent er bijv zoeentje. Ik durf mn hand ervoor in het vuur te steken dat als jij zonder zweep op de wagen zit, je er niemand over hoort.
Das toch hypocriet?