yellow slooft zich weer uit, :')

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

thoraklover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 17:17

Wat is er in hemelsnaam mis met spijkerbroek rijden :+

Ziet er goed uit! Stijgeren mag inderdaad wat lager (met jou erop dan), wat goed helpt daarvoor, is een lang touw aan beide kanten vast maken, (als een soort lange teugels) en er dan naast gaan staan, Yell vragen te stijgeren en een klein beetje druk uitvoeren op zijn neus. Wanneer hij lager gaat meteen belonen.

Verder ziet het erg erg netjes uit, vooral het liggen! (ik wou dat die van mij ooit uit zichzelf ging liggen :+ )

antje_vip

Re: yellow slooft zich weer uit, :')

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 17:23

Ik vind het knap. Dat stijgeren zou ik echt niet durven :oo

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 21:55

Pauline schreef:
En met een spijkerbroek rijden?

Je gelooft het misschien niet! Maar die broek zit zoooo lekker :P Hij is ook redelijk los, op de foto's kun je dat niet echt zien maargoed! Ik heb een hele vervelende paardrijbroek en de andere zaten in de was, en deze broek had ik nog aan :')

Thoraklover@ Dat steigeren gaat nu wel goed, minder hoog wel minder spannend :P maargoed. Jij hebt misschien ook wel eens dat één van je pony's bijv. de spaanse pas, steigeren jambette heel heeeel goed uitvoerd? Dit had yellow dus ook! :D soms gaat het gewoon wat groter en beter dan de ene keer!

manonsidney

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:00

super leuk martine! :D

Patty83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:03

Zo, hij steigert wel hoog, zou dat toch wel spannend vinden :oo Knap dat je zo blijft zitten met die deken!

Killed

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-11 22:04

Leuk dat je dit kan met je paard, maar denkd at het zoch niet zo fijn is voor het beestj met het eczeemdeken op, want zoals je kan zien verschuift het nogal waar door het wat gaat spannen hier en daar :)

iloveyellow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-11 22:25

dankjullie. jaa ik ga erop letten! Ik haal nu de deken er wel af en probeer te blijven zitten. Anders ga ik zandhappen :') Hopelijk komen er gauw foto's dat ik zonder deken rijd! :D