Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Judith_W schreef:Roann schreef:Mijn draver is moddervet..Zeker 100kg te zwaar, maar dat geeft niet.. hij hoeft de baan niet meer op!
..
Nou, 100kg te zwaar lijkt me voor je paard toch ook niet echt fijn
Gini schreef:Avalon_ schreef:Een draver hoeft niet zo iel te zijn, zeker niet als dit topic geopend is nav. het gewoon magere dravertje wat elders op bokt al discussies oplevert.
Dat geval was idd het laatste duwtje om dit topic te openen. Maar ik verbaas me er al langer over. Dat personen met een draver mij altijd toesnauwen "dravers horen zo te zijn" wanneer ik opmerk dat het dier in kwestie toch wel heel magertjes staat. (ok, ik geef toe, niet iedere dravereigenaar, maar toch wel een voldoende aantal om mij te doen verbazen.)
In_Black schreef:Wie moet vaker naar de drafbaan gaan en trainingen bijwonen, Roann? Zomaar even een vraag die in mij op komt.
DDW1190 schreef:De meeste dravers die ik hier zie, zien er perfect uit!
Wel is het zo dat de paarden die echt koersen meer kans kunnen krijgen op een maagzweer (net als dressuur en springpaarden).
Dat is misschien de rede dat sommige dravertjes wat minder snel dik kunnen worden! en ze sneller mager zijn!
Op bokt heb ik in andere topics wel echt te magere dravers gezien, maar hier zien ze er allemaal super uit