lot189 schreef:kennis is macht!
Ben je van plan de wereld te veroveren...?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kuggur schreef:lot189 schreef:kennis is macht!
Ben je van plan de wereld te veroveren...?
lot189 schreef:ohjaa joh, paarden volledig verpest door de JU? ik denk toch echt dat dat is gebeurd door de mensen die de JU bij de paarden hebben uitgevoerd... met een correcte JU valt geen paard te verpesten. je moet het alleen uitvoeren waar nodig, en op de juiste manier.
waarom zo negatief als dit meisje haar kennis probeert te verbreden, ze kijkt verder dan wat haar is geleerd, ik geef daar dikke pluspunten voor!
lot189 schreef:ohjaa joh, paarden volledig verpest door de JU? ik denk toch echt dat dat is gebeurd door de mensen die de JU bij de paarden hebben uitgevoerd... met een correcte JU valt geen paard te verpesten. je moet het alleen uitvoeren waar nodig, en op de juiste manier.
Waratje schreef:lot189 schreef:ohjaa joh, paarden volledig verpest door de JU? ik denk toch echt dat dat is gebeurd door de mensen die de JU bij de paarden hebben uitgevoerd... met een correcte JU valt geen paard te verpesten. je moet het alleen uitvoeren waar nodig, en op de juiste manier.
waarom zo negatief als dit meisje haar kennis probeert te verbreden, ze kijkt verder dan wat haar is geleerd, ik geef daar dikke pluspunten voor!
En dat is dus het grote probleem, het wordt vooral te onpas, met onvoldoende kennis en ervaring op een verkeerde manier toegepast en dan kan het resultaat zijn dat een paard verpest is......
Je zegt wel leuk "kennis is macht" maar het belangrijkste daarbij is dat je vooral goed besef hebt hoeveel je (nog) niet weet. Op het moment dat je denkt "HET te weten", weet je dus gevaarlijk weinig.
tossielove schreef:Is het goed dat ik er opeens een beetje tussen kom vallen? Ik weet wat een join-up is, en wat het doet. Maar nu zat ik te denken, en ik zou het echt niet weten, heeft longeren dan niet het zelfde effect? In feite is het hetzelfde toch? Of zie ik het verkeerd?
tossielove schreef:Is het goed dat ik er opeens een beetje tussen kom vallen? Ik weet wat een join-up is, en wat het doet. Maar nu zat ik te denken, en ik zou het echt niet weten, heeft longeren dan niet het zelfde effect? In feite is het hetzelfde toch? Of zie ik het verkeerd?
Cassidy schreef:tossielove schreef:Lot189: kom eraaaaaaaaan![]()
Cassidy: oke, kwam dit topic zomaar tegen dus dacht; even vragen.
Geen probleem hoor, veel plezier met het doorwerken van het andere topic. Is nogal een kluif
TailsLover1 schreef:ik heb het zelf ook gedaan met mijn paard
ik had eerst een ervaren iemand gevraagd het te doen bij mn paard
heb goed opgelet en toen zelf geprobeerd er is niks verpest alleen maar verbeterd!