[AR] Wie rijdt er aangespannen endurance ( mendurance )?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Onali

Re: Wie rijdt er aangespannen endurance ( mendurance )?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-11 21:42

Ik zou ook graag in de toekomst iig Renkum willen rijden. Nadeel van mendurance is toch echt het vervoer, je moet sowieso 2 auto's incl trailer/aanhangwagen hebben. Ik heb geen familie die zich hiervoor interesseert, heb zelf geen BE rijbewijs, laat staan een auto die een trailer kan trekken :+

Daar baal ik dus best van :\

Napie

Re: Wie rijdt er aangespannen endurance ( mendurance )?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 03:34

Dat is natuurlijk voor mensport in het algemeen
Ik ga ook met twee auto's op pad. Dag van tevoren al weg omdat ik de combinatie van reizen en wedstrijd lopen op 1 dag niet zo goed vind en afgelopen weekend had ik ook nog een groom uit Rotterdam die de hele dag met haar auto het parcours rondreed met mijn koelwater.
Flink netwerken en andere mensen enthousiast maken voor jouw ambities

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-11 06:46

je lkunt ook een trailer met koesframe kopen/of b vrachtwagentje.dan hoef je niet met 2ato's op pad.wij willen ook komed jaar d mendurance versterken als alles goed gaat,en we dus een goede trailer/vrachtwagen gekocht hebben.met 2 auto's vind ik beetje gekken werk als je zo ver moet rijden voor een wedstrijd(wij komen uit zuid limburg,wonen nu in belgie achter maastricht over de grens),dus we zullen wel wat kilometers moeten rijden.