SaintAissa schreef:kyrkelover schreef:Dit is inderdaad heeeel moeilijk. Om heel eerlijk te zijn ik zou WOEDEND zijn als ik hoorde dat in de training zo maar iemand op mijn renpaard zou zitten terwijl ik klauwen vol met geld betaal.
Mag jij blij zijn dat de eigenaren van vd Starre nooit zo gereageerd hebben toen jij begon!
Maar ik word ook woedend als er iemand zonder mijn toestemming op mijn renpaarden gaat zitten hoor. En al helemaal dat de RIJDERS (om erop te zitten) en EIGENAAR (om hem te laten rijden) betalen voor dat paard. Ronduit schandalig.
Anyway, op dit moment kan ik geen rijders gebruiken, maar over een half jaar ga ik wel weer zelf trainen en kan ik best af en toe een bijrijder gebruiken. Minimaal 18 jaar en ruim voldoende ervaring, anders blijft je renpaardervaring beperkt tot 5 minuten draven
Luister het is een mega groot verschil of je uit bent om mee te trainen, of om voor 1 keer op een renpaard te gaan zitten om vluit te knallen terwijl je totaal geen ervaring daarmee hebt.