Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anoniem schreef:macholoverr schreef:Dankje,
Ik krijg ook havermout als tip.. iemand ervaring mee??
Havemout is best wel zoet denk ik?
Ik gaf altijd slobber dat werkte altijd goed. Maar nu zou ik gewoon zorgen voor een volle wei. Dat werkt toch het beste
Laatste foto ziet hij er trouwens gewoon goed uit
macholoverr schreef:Olly_Jada schreef:Ik heb alles mee gelezen en mezelf maar gewoon ingehouden om niet te reageren. Tamara ik snap dat het niet mee valt, om de waarheid aan te horen en in leugens verzinnen ben je schijnbaar een kei.
Leugen 1 zal ik vast even de wereld uithelpen.
Voordat rolex werd verkocht, heb ik wel degelijk gereden, ik heb zelfs 30 januari 2011 nog een springwedstrijd gereden en dit staat ook op film.
Je kan een paard niet op een springwedstrijd gaan rijden als deze niet goed getraind is. Op de foto's kun je duidelijk zien dat het een goed getraind paard was, met veel bespiering. Zelf snap ik er weinig van hoe het in hemelsnaam zo gekomen is, dat hij er nu zo uit ziet.
Ik vind het erg jammer tamara, dat je hier leugens gaat neerzetten om jezelf 'schoon' te kunnen praten.
En om dan nog maar niet te spreken van het dreigen met hem naar de slacht te brengen omdat hij onhandelbaar is, iets wat ik ook nergens op vind slaan.
Het is namelijk een 6 jarig paard, kerngezond.. Alleen schijnbaar toen hij hier weg ging, niet de verzorging gekregen die hij echt nodig had.
Ik vind het echt jammer, dat je zo reageerd.
Ten eerste, jou moeder of jij zeiden dingen over mij demn, ik wil het er niet over hebben!
In de bak is die indd kei en kei lief ook met poese ens niks aan de hand tot at je er mee naar buiten gaat dan krijg je een paard wat alleen maar wil rennen& wat naar fietsers trapt, stijgerd, ja dit noem ik onhandelbaar
geerke schreef:dat vind ik dus vreemd...als hij een emmer slobber krijgt op een dag en hij zit niet goed in zijn vlees.
Ik geloof je gewoon als je zegt dat je moeite doet,ik zeg niet dat je hem verwaarloost,zit ook niet te spammen op hyves....ik zit gewoon in frankrijk op een berg dit topic te lezen en probeer je te helpen.
Ontworm hem nogmaals met equest pramox,dat is de wat duurdere wormkuur die ook de eventueel ingekapselde bloedwormen dood....en werkt tegen lintwormen.
Handelaren geven die meestal niet hoor...dat is doorgaans de gewone eqvalan.
macholoverr schreef:geerke schreef:dat vind ik dus vreemd...als hij een emmer slobber krijgt op een dag en hij zit niet goed in zijn vlees.
Ik geloof je gewoon als je zegt dat je moeite doet,ik zeg niet dat je hem verwaarloost,zit ook niet te spammen op hyves....ik zit gewoon in frankrijk op een berg dit topic te lezen en probeer je te helpen.
Ontworm hem nogmaals met equest pramox,dat is de wat duurdere wormkuur die ook de eventueel ingekapselde bloedwormen dood....en werkt tegen lintwormen.
Handelaren geven die meestal niet hoor...dat is doorgaans de gewone eqvalan.
Je mag komen kijken hoor wat die krijgt...
Maar ik het niet erg als ik at over 2 weken doe een wormenkuur nog een keer?
Vind het eng als ik er 2 achter elkaar geef!
Wildgirl schreef:Volgens mij is de TS al vaker in opspraak geweest, iets met ponyopvang second chance oid![]()
De reacties die daar toen kwamen waren nou niet bepaald positief naar haar toe.
Ik hoop dat deze draver er weer goed uit komt te zien en een goede toekomst tegemoet gaat
macholoverr schreef:Wildgirl schreef:Volgens mij is de TS al vaker in opspraak geweest, iets met ponyopvang second chance oid![]()
De reacties die daar toen kwamen waren nou niet bepaald positief naar haar toe.
Ik hoop dat deze draver er weer goed uit komt te zien en een goede toekomst tegemoet gaat
Klopt maar daar wil niet niet over praten, zou je wel een uit leg willen geven via PB
Overgens heb ik hier ook geen contact meer mee!