[AR] 17 april hoofdstad aanspanning oefenmarathon!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CLaUd_iA05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 20:45

Hoi Sas nr 39 :D,

Ook wij moeten vroeg uit de veren. Ik moet om 10:20 uur dressuur en om 11:10 marathon starten. Ook wij hebben er zin in. Al druk aan het oefenen met Nolanda. Ja, geen Zelino want daar rijd Lisanne mee.
Ik heb startnummer 22.

En het is echt heel leuk om mee te doen.

L_Rivaldo

Re: 17 april hoofdstad aanspanning oefenmarathon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 01:15

Wagen rolt weer :D.. morgen inspannen en langboom en tuig op maat maken (langboom is ingekort) In de middag gaat tum op ijzers :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:02

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 11:56

Dennis, rijd je niet mee? kwam je alleen kijken?

Het is altijd lekker weer met deze wedstrijd! Had vorig jaar toch een paar mauwtjes opgelopen! Die gingen er niet zo makkelijk uit :P

Ben afgelopen dagen behoorlijk ziek geweest, ben vandaag weer iets aan het opknappen, dus hoop dat ik zondag weer helemaal beter ben, en kan starten!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 12:10

beterschap evelien

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 14:30

L_rivaldo gelukkig dat je wagen weer rolt! tum al van nieuwe ijzers voorzien?
Evelinee beterschapjes!

vandaag weer een rit gemaakt voor oefening, zigzaggend om de bomen heen even door het water scheuren en een galopje meegepakt! ging erg goed! Morgen hebbend de ponys vrij dus ben benieuwd zondag!!!

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 07:59

Wij hebben er zin in, vandaag lekker alles schoonmaken en klaar zetten en vanmiddag het parcours verkennen.
Iedereen veel succes!

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 08:05

Romy_tessa schreef:
Wij hebben er zin in, vandaag lekker alles schoonmaken en klaar zetten en vanmiddag het parcours verkennen.
Iedereen veel succes!

Jij ook, veel succes. Wij hebben hetzelfde programma vandaag, maar gelukkig maar 1 pony te wassen.

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 08:10

Haha nou wassen begin ik niet eens aan, ze hebben nog zo weinig haar en staan alweer dag en nacht buiten, doe alleen de staarten en de witte benen (gelukkig maar 4).

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 10:05

Iedereen is zo te lezen druk druk druk met de voorbereidingen.
Gisteren waren veel vrijwilligers op stal om alle aanhangers vol te gooien met de spullen om alles op te bouwen (staan hier opgeslagen) Mijn vader gaat ook een keer heen en terug rijden na de wedstrijd voor de spullen.

Gisteren de pony's 3 uur voor de wagen gehad en best pittig door gereden. Mijn langboom is ingekort maar mijn leidsels is nu echt niet mee te rijden (anti slip) maar ik moest met het deel rijden wat glad is. Is het bij leren leidsels zo dat die gewoon doorlopen en je ze dus best kort kan vasthouden?

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 22:44

Iedereen heel veel plezier en succes morgen!
Helaas hebben we allerlei familieverplichtingen, ook leuk, maar absoluut geen tijd om te komen kijken laat staan mee te doen. Wie weet volgend jaar, lijkt me een hele leuke wedstrijd. Helemaal omdat hier veel bekenden starten :j

@Claudia: wat leuk zeg dat Lisanne ook meedoet +:)+

Citaat:
Mijn langboom is ingekort maar mijn leidsels is nu echt niet mee te rijden (anti slip) maar ik moest met het deel rijden wat glad is. Is het bij leren leidsels zo dat die gewoon doorlopen en je ze dus best kort kan vasthouden?

Nou moet eerlijk zeggen dat ik echt denk dat jij geen shetland leidsel heb maar een veel te grote, want bij mijn anti-slip bij de welshjes, die ook best kort voor de wagen lopen, heb ik nog genoeg anti-slip over?
Wel vervelend dat je daar nu op het laatste moment achter komt }> maar hoop dat je je er toch mee kunt redden natuurlijk.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 22:50

Pap gaf vandaag een super tip waardoor ze beter voor de wagen stonden en ook qua leidsels. Ik vind het inderdaad behoorlijk lange leidsels. Ga na morgen toch echt even kijken naar andere.

Jij ook nog gefeliciteerd met je zoon en jullie trouwdag!

Pony's hebben zichzelf een kleurtje extra gegeven hihi.. ze zijn nu met groene vlekken :P.. Morgen nog maar poging doen tot boenen anders jammer dan hihi :P

Tum loopt echt zo heerlijk nu, hij loopt echt veel ruimer nu hij ijzertjes heeft. Ben blij dat ze eindelijk lang genoeg waren zodat ze eronder konden.

Iedereen heel veel plezier en succes morgen *\o/* :j

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 22:53

Nou na alle voorbereidingen kan ik ook rustig gaan slapen nu! Iedereen heel veel succes!! En hoop jullie nog even te spreken!

Hopen dat mijn pony's zich wel even schoon houden vanacht! Ik heb namelijk geen tijd om meer te boenen! haha!

Tot morgen iedereen! :D

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:02

Citaat:
Pap gaf vandaag een super tip waardoor ze beter voor de wagen stonden en ook qua leidsels.

Nou gelukkig maar vond het echt sneu voor je, je leeft er zo naar toe naar morgen!
Bedankt voor je felicitaties, wat goed dat je dat nog weet :j ben benieuwd of mijn man het morgen nog weet :))

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-11 23:31

Net mijn hoofdstellen in het vet gezet, wasjes gedraaid nu nog even wat dingen doen en dan ga ik ook mijn bed opzoeken.

Ik ben erg vergeetachtig en chaotisch maar wel onthouden waarom je niet kon starten. =:)
7 mei is er een in eemnes en in september in spaarnwoude :)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 08:58

Ik ga zo ook die kant op :).

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 15:19

Het was werkelijk een zalige dag vandaag. Ik heb genoten. Super weer, geweldig traject, fijne vrijwilligers, gezellige "concurrenten". Echt een kadootje. Janouk loopt inmiddels weer lekker in de bak. Wij gaan zo terug voor de prijsuitreiking.

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 17:55

Wij zijn ook weer thuis!

WAT WAS HET GEWELDIG!!! heb super genoten van mijn heerlijk spannentje want wat crosste ze toch goed samen! heb een hoop (leuke/goede) reacties op mijn span gehad, ga der bijna van naast mijn schoenen lopen hahaha :P

Vond het erg leuk om allemaal bokkers tegen te komen! Veel leuke aanspanningen voorbij zien komen... Jammer dat het wegtraject over de ruiterpaden was, best zwaar voor de pony's gelukkig hielden ze het super vol. Bij de veterinaire keuring kregen we zelfs complimenten op het einde, want hij vond ze erg goed op conditie! De hindernissen vond ik wat vaag, maar moet eerlijk bekennen dat wij niet hadden verkent en wij alles van een papiertje reden haha! had wel wat meer van de waterbak verwacht maare dat was meer nat zand haha!

Ben benieuwd naar mijn tijden, helaas duurde het ons te lang om te wachten voor de prijsuitreiking...

Kortom wij hebben genoten! jullie ook?

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 19:46

Ik heb ook genoten, ben zelfs wat verbrand in mijn gezicht.

Het smaakt iig naar meer. Doel is volgend jaar daar zelf te rijden :).

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:00

*\o/* Janouk heeft de ervaren pony enkelspan klasse gewonnen *\o/*
Geheel niet verwacht, want dit is haar derde samengestelde wedstrijd en de eerste keer in de ervaren klasse.
Toppertje.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:00

Janouk rulez :D :D :D.

sasika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-11 20:42

wauw super gefeliciteerd!

Ik ben heel benieuwd naar mijn scores.. hopen dat we geen diskwalificatie hebben.. haha :P

_maaike_D

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:43

we hebben super genoten! dressuur, marathon en traject geen probleem.
vaardigheid over een hekje gestapt en toen afgegroet omdat paardje er al klaar mee was.

super dag gehad, wat een mooie aanspanningen kwamen er voorbij

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:53

sasika schreef:
wauw super gefeliciteerd!

Ik ben heel benieuwd naar mijn scores.. hopen dat we geen diskwalificatie hebben.. haha :P

Ik heb je score :D.. we liggen echt dicht bij elkaar en zijn erg aan elkaar gewaagd.
We verschillen maar 1,7 punten van elkaar. Je bent 4de geworden :D (jij kwam toch uit leidschedam of iets in die richting dan weet ik of ik wel naar de goede gekeken had :P)

Wij gingen dan niet weg met een prijs (onze rubriek had 2 prijzen) maar ben zo trots dat we 3de zijn geworden *\o/*
Dit was ver boven mijn verwachtingen, ons streven was niet laatste te zijn hihi meer niet. Had verwacht dat tum erg onder de indruk was van alles en vooral de hindernissen maar knollie deed of hij niet beter weet echt zo gaaf gevoel. Zowat mijn hele stal was bij hindernis 4 en gingen keihard juichen waardoor ze helemaal enthousiast werden hihi.

Janouk gefeliciteerd :D heb jullie even zien rijden maar ik ging toen net de dressuur in. Top paardje doet ze toch maar weer even!

Evelinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-11 20:55

Goedenavond iedereen!
Ik heb ook heerlijk gereden vandaag! De shetten hadden het wel zwaar, maar leefden helemaal op in de hindernissen. Dat is echt hun werk!

Janouk, Gefeliciteerd!

Heb Saskia heel even zien staan met haar leuke zwarte ponies. Maar verder jammer genoeg niet van kunnen zien! Wat is je volledige naam? Kijk ik even op de lijst! (zie dat je je uitslag al hebt!) :)

Maaike, kom er nu pas achter dat ik dus de hele tijd achter je gereden hebt in het traject! Kijk net in je profiel met je dravertje! haha. Had jij mij wel herkend of niet? Fijn dat het zo lekker gegaan is!