wat een superleuk/lief filmpje! ik vind het ook erg knap dat je zoveel bent afgevallen! ziet er goed uit, vooral zo doorgaan! mag ik vragen met welk programma je dat laatste filmpje hebt bewerkt?
tineke,wat zie je dr goed uit meid! je moet je herboren voelen! vind je een door zetter en heb zeer veel respect voor je. en wat doet kim het goed zeg. erg leuk om weer filmpjes te zien en foto's, de foto met springende kim en rowan is voor mij de foto van het jaar! geweldig.
Anoniem
Geplaatst: 28-03-11 23:37
Dankjewel hoor.. Ik voel me inderdaad beter dan een jaar geleden.
Haha, ik stond doodsangsten uit.. Zij heeft zoveel lef!
Vandaag hebben Kim en ik een hele goede dag gehad. Kim was echt heel scherp en gewoon enorm enthousiast. Heb de hele tijd kunnen werken zonder (touw)halster of leadrope en dat is ook zo'n machtig gevoel.
Het is zo raar.. ineens gaat alles veel sneller. Ik heb er serieus maanden gedaan om haar achterwaarts te laten lopen, flemen, etc. En nu heeft ze de dingen ineens zo snel door.. geen idee hoe dat kan.
vanTroje
Geplaatst: 30-03-11 08:44
Wat gaaf dat de relatie tussen jou en Kim steeds beter wordt! Ik zie jullie echt vooruitgaan!
Enne... wat zie jij er super goed uit zeg! Complimenten voor je ontzettend grote doorzettingsvermogen!
funnyhorses
Geplaatst: 30-03-11 09:13
Ohh man wat doe jij dat leuk met Kim! Ik vind jou topic echt zo leuk,echte inspiratie!!
Juuul
Geplaatst: 30-03-11 09:29
hahahaha, ik heb echt superhard gelachen om dat filmpje dat Kim blablabla doet, wat een fántastisch paard! Jullie zijn echt een supercombi & ik hoop dat ik nog heeel veel van jullie gaan zien!
Chantal511
Geplaatst: 30-03-11 09:33
Leuke filmpjes/foto's
Ben altijd een stille genieter van jullie topics, en echt supergoed dat je zo aan het afvallen bent. Het verschil is zooo super goed te zien! Petje af! Ga zo door
Het ziet er echt super uit, je mag heel trots zijn op wat je nu allemaal al bereikt hebt! En: wauw, wat zie je er super uit! Respect voor je doorzettingsvermogen!
Funnyhorses: We hebben nog wel een lange weg te gaan hoor..
Juuul: Ze kan mij ook ontzettend aan het lachen maken. Ik ben gisteren begonnen met haar achtervoetjes geven. Ze wist gelijk wat de bedoeling was, maar heeft nog wat moeite met het voetje optillen dat ik aanraak. Dus dan tilt ze ze alle 4 op, zodat er altijd eentje bij zit die ik bedoel.
Chantal511: Bedankt!
Eva, dankjewel.. Ook voor de tips en het inzicht geven.
Mooie foto's en filmpjes weer!! Ik kijk er altijd met plezier naar, jullie werken zo leuk samen! Je paard is wat dat betreft echt een lolbroek met droge humor Je bent ook weer enorm afgevallen, ik vind dat zo ontzettend knap en je ziet er zo goed uit!!
Heel leuk zo samen Pratende Kim is ook een favoriet van mij! Probeer alleen met wandelen een uitnodigende hand te hebben in plaats van een gesloten
Niet super duidelijk, maar ik bedoel het zo
Ik heb gisteren cursus gehad, en daarbij hadden we ook een onderdeel waarbij je als mensen met elkaar moest lopen zegmaar, en dan was je in paren van 2 en telkens werd het omgedraaid of je mens of paard was, maar je merkte als "paard" heel duidelijk, dat als iemand een open, uitnodigende hand had, dat dat echt veel fijner liep als met een gesloten hand. Met een gesloten hand wordt het paard veel sneller uit balans gehaald en het loopt ook veel fijner met een open hand Weet niet echt of ik het zo goed uitleg, maar anders zou je het eens met Rowan moeten proberen. Jij het musketon in 2 handen, en Rowan met jou lopen, eerst met gesloten hand en daarna met open hand, je merkt echt verschil. Je merkt dan ook dat het paard met open hand veel meer aandacht bij jou legt (en ook moet leggen), dan met een gesloten hand.
---
Oh en wat ben je top afgevallen zeg! Vergeet ik het helemaal te zeggen!
Anoniem
Geplaatst: 05-04-11 00:58
Bedankt!
Ik snap volgens mij wat je bedoeld. In het filmpje op de vorige pagina (zonder touw of halster) doe ik dat volgens mij beter.
Leuk topic weer Tineke. Kim is leuk, met haar geblabla
blensink
Geplaatst: 08-04-11 01:35
Zie dit topic nu pas Wat ontzettend leuk leuk weer . Heb weer volop genoten van de filmpjes. Wat zijn jullie toch een geweldig stel en wat gaan jullie snel vooruit . Heerlijk om te zien hoe jullie lekker bezig zijn en er zoveel plezier aan beleven. Ik ben verliefd op deze foto :
funnyhorses
Geplaatst: 08-04-11 09:05
Dat paard werkt me echt op de lachspieren,wat een super paard is dat!!! Elke keer weer als ik de foto's zie word ik spontaan vrolijk.