dominant/agressief paard, op te lossen met NH???

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

PuurPaard

Re: dominant/agressief paard, op te lossen met NH???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-11 21:07

jep dat weet ik, ik heb grote hooibakken in de wei staan. Zoals ik al zei hebben de paarden onbeperkt aanbod van hooi, enkel 's avonds krijgen ze nog basisbrok van cavalor erbij. Ik doe dit vooral omdat ze op die manier toch alles binnenkrijgen maar ook omdat het handig is als ze dit goed gewoon zijn, ontworming, antibiotica, biotine etc. is op die manier makkelijk binnen! :))

PuurPaard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 13:59

weer een kleine update:
Mijn trainer heeft overlegd met andere trainers. Waarsschijnlijk ligt het toch veel ingewikkelder. Zijn gedrag is echt gevaarlijk. Ik kan het heel moeilijk uitleggen. Maar hoogt waarschijnlijk gaat het hier om frustratie en eventueel trauma. Zij denken aan de castratie, die moeilijk is verlopen. Hij is ook uitermate beschermend en opdringerig naar mijn merrie, die hier niets van wil weten. Dus nu zijn we aan het denken om zijn hormoonspiegel eens te laten testen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-11 14:19

Dat zou het eerste geweest zijn wat ik had laten controleren bij een dermate agressief paard...