[AR] Menbit B-trens

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Re: Menbit B-trens

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 19:04

Myler heeft enorm veel verschillende mondstukken. Meeste zijn dun, met tongboog en draaiend middenstukje. Meeste variatie zit in de tongboog volgens mij.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 10:22

Interessant en leerzaam topic dit! :j
Die van mij liep eerst op een liverpool, maar het mondstuk was te dik en hij kon niet fijn zn mond sluiten.
Toen even maar snel (in eerste instantie als tijdelijke oplossing) een Bokkenbitje met dun mondstuk licht naar voren gebogen gekocht en daar loopt ie super op, ligt fijn in zn mondje, reageert fijn. :j Dus nu loopt ie daar al de hele tijd op.
Ik zou wel eens een myler bitje willen uitproberen, aangezien mijn paarden er ook al jaren super oplopen, maarja, om 'ff' te kopen is toch altijd weer veel geld en die kleine maten zijn moeilijk te krijgen..

Flurk

Re: Menbit B-trens

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-11 19:55

De mijne loopt al meer dan 2 jaar op normale liverpool echter nu hij gevijld is door de tandarts kan hij hier ineens niet meer tegen en krijgt steeds blauwe tong en tandarts snapt hier niks van ook heeft ostepaat beestje nagekeken en begrijpt er ook niet van dus nu noodgedwongen toch maar van bit veranderen en zo kwam ik in dit topic terecht