[AR] Spirit zijn eerste keer met trainingstuig

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 17:59

wolflupin5 schreef:
stop dan met me zo af te katten, jullie willen me niet weg?
waarom blijven jullie dan tegen me zeveren?
als je je verveelt, valt een ander lastig he!
tis toch dat wat jullie graag doen, iemand afkraken die bijna niets heeft om toch maar een beetje gelukkig te zijn met wat die heeft, kraak maar af he.
zijn jullie toch zo goed in.

Ik verveel me niet hoor :D

Maar waarom is het filmpje weg? Had het wel willen zien.

En kom op zeg, neem alsjeblieft een paar lessen met zelfbeheersing ofzo, gelijk de eerste reactie van jou op iemands anders reactie is helemaal volgeladen met haat. beetje triest voor iemand van 22.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 18:28

Anne. schreef:
Er hing ook een caveletti achter, maar dat was het probleem niet... iig an sich niet. Het was de combi van factoren. Niet passend tuig, net iets te grote cavelatti waardoor hij erg op de rug hangt, een te ruwe ondergrond (hoog gras) e.d.
Het tuig op de foto was overigens het nieuwe tuig ;)

Wat bedoel je nou? Achter de pony van TS hing geen caveletti (maar een of andere blauwe tweewieler), ik reageer op Keona die aangeeft dat ze achter een shet enkel een lichte tweewieler zou hangen

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 19:53

Ik geef toch geen kritiek op jou? Ik beschrijf voor Keona wat ik gezien heb. :?

LadyMadonna

Re: Spirit zijn eerste keer met trainingstuig

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:08

Een reactie is ook niet per definitie kritiek ;) (zo zag ik het niet iig), maar ik kon uit je post niet op maken waar het nu over ging. Voortaan misschien een quotje of een @keona oid erbij? :)

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 20:41

Zodra je een topic opent op bokt weet je dat mensen daar wat van vinden. Wat je met de reacties doet is jou keus je kunt ze beschouwen als feedback of langs je heen laten gaan.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-11 23:51

nou denk dat dat er nog al aan ligt hoor wij wonen erg heuvel achtig,onze pony's van 128cm hebben een recreatie marathonwagen van 125kg en hier rij ik enkel en 2 span mee de wagen had echt niks zwaarder gemoeten hoor met enkelkspan zitten we er met 2en op soms met 3en als we niet ver gaan en met 2 span kunnen we er met zijn 4en op.onze shetlander had een cavaletti en hier konden we fijn lange ritten mee maken heuvel op en af en ook door bos,dit was leuk voor hem heb hem ook keer vor een 4 wieler gehad hij deed erg zijn best en wilde ook maar dit is voor zo'n mannetje van 1m toch echt te zwaar hier over de heuvels en onverharde paden,dan moet je toch al 2 span er mee gaan rijden.
stef schreef:
keona schreef:
achter een shetlander zou ik nooit iets zwaarders hangen dan een lichte 2 wieler bv cavalletti,weet natuurlijk niet wat er nu achter hing.
ben benieuwd naar nieuwe foto's als die er ooit zullen komen

Want? De caveletti's wegen 35 kg, de gemiddelde concourswagen in deze maat ik dacht rond de 75 en de marathon rond de 90/100.... Trekken ze prima (wel afhankelijk welke maat shet je hebt natuurlijk)

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-11 14:44

In het Drents Friese Wold is ook bijna geen pad vlak laat staan verhard. Door mul zand en heuvels trekken mijn pony's met gemak mijn 200 kg marathonwagen incl 1 of 2 volwassenen. We rijden zelfs de mendurance met deze wagen. Stiekum zou ik wel een lichtere willen maar ik heb momenten gehad dat ik blij ben met een zwaardere wagen (als ze er vandoor gaan of iets teveel energie hebben)

wolflupin5Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-11 15:06

ik heb het filmpje weggehaald.
dan stop ik met zeuren en jullie ook.

de oogkleppen hangen lager omdat hij ook nog geen bit in heeft (mss moet je dat ook even zien op de foto)

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 22:40

Hier een slotje, want zonder beeldmateriaal is opbouwende feedback geven lastig.