[AR] [VD]wie doet er allemaal aan vrijheidsdressuur??

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Evy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 10:33

Ow, ik vergat Vickey haar lijstje Knipoog

Vickey ken nu buigen, compliment, 2 stappen Spaanse pas en op het blok!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 19:16

Ik ben vandaag en gisteren even bezig geweest. Hij kan nu in ieder geval al op commando zijn been een beetje uitstrekken, hij gaat dan alleen wel schrapen Verward . Maar dat leert hij wel. Hij vind het in ieder geval wel leuk, vooral de beloningen.

Bojangles

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:10

joeylover schreef:
Ik ben vandaag en gisteren even bezig geweest. Hij kan nu in ieder geval al op commando zijn been een beetje uitstrekken, hij gaat dan alleen wel schrapen Verward . Maar dat leert hij wel. Hij vind het in ieder geval wel leuk, vooral de beloningen.

Zou hem niet laten schrapen. Ik weet niet wat je aan het leren bent, voet?

Schrapen negeren en niet belonen, til z'n been een keer op de manier hoe hij het moet doen op Lachen Even voordoen, belonen. Dan zal hij uiteindelijk weten dat schrapen niet mag en dat voetje netjes optillen op commando de juiste manier is die jij van hem vraagt OK dan!

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 20:16

Ik wil hem leren dat hij zijn been uitstrekt. Ik geef het commando voet, en hij strekt hem uit, en daarna gaat hij schrapen. Maar hij weet ook als hij het doet krijgt hij wat lekkers, mischien is hij gewoon een tikkeltje ongeduldig. Maar dat is snel afgeleerd!! OK dan!

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 00:12

(VD) ik vindt het geweldig dat er zoveel mensen met vd bezig zijn,heb net het boek van nathalie penquitt`s paardenschool binnen en wil het gaan proberen met syl,leuk om te werken aan een nog betere samenwerking met je paardje!