Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
S_zanne schreef:Je kunt ook gewoon een actieve marathon training doen.
Dan heb je het als groom echt niet koud hoor! (ja je handen misschien)
Hmmmm.... Chocolaaa
Al zal ze nooit opgeven hoor. Ze werkt zich totaal in het zweet en gaat door totdat ze erbij neervalt. (Bij wijze van spreken dan.)
wind en waterdicht 
)
Ik roep altijd "snorkel op" tegen m'n groom. Vooral met dit weer is het bos 1 grote waterbak
) en in de zomer kun je een shortje aandoen (wat ohz pijnlijk kan zijn), als ik rugpijn krijg kan ik even rechtstaan, de sfeer tussen menners vind ik ook ontzettend gezellig(en iedereen helpt elkaar bij problemen), koetsentochten zijn heerlijk om te doen (lekker ontspannen, wat kletsen met je groom,...), je kan met kleine pony's mennen, wat voor mij persoonlijk geweldig is want ik heb liever de kleintjes
Sandrina schreef:Sander_Lotte; jij vindt mennen zeker een uitkomst? Kan je toch met je paardjes bezig blijven en ze beweging geven. Voor mij geldt hetzelfde; lichtrijden kan gewoon niet meer door knie-artrose. Mennen is mijn hobby geworden.
Natascha: elegante kleding en mennen passen (meestal) niet bij elkaar; eerder praktische kleding.