Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Shir89 schreef:Dat viel mij ook al op. Zijn schoft loopt heel lang door dus daardoor ligt de singel iedere keer wat raar. Met een dekje eronder lijkt het zo mogelijk nog raarder dus ik doe het maar zo.Wat mij opviel was dat de longeersingel heel erg op de schoft ligt, maar aan de singel te zien (onder) ligt ie toch wel goedHij zal er wel geen last van hebben.
Verder een heel mooi dier, met een prachtig beenwerk!
xxNoah schreef:Dank je.Echt een mooi paard
Mytens schreef:Hij is inderdaad naar Duitsland geweest. aZo kleine beebs worden groot, leuk is íe zeg.
Ik weet nog dat hij naar Duitsland (was het toch) ging voor de opfok!
RobbyK schreef:Laten we het hopenwaauw wat een gaaf beest, met ontzettend mooi beenwerk.
dit beloofd wat voor de toekomst
WenK schreef:Ik blijf wel fijn spammen dan zien jullie het vanzelf hoe hij ontwikkeld.Zoooooo, wat wordt die gaaf Katja! Echt een hele man wordt het al, kan me goed voorstellen dat je benieuwd bent naar hoe ie er over een jaar voorstaat! (ben ik ook haha).
Wasilij schreef:Er zullen zeker foto's blijven komen dus je ziet de ontwikkeling vanzelf.Hoi Katja, wat leuk om weer een update van Co te zien! Het is elke keer beter en mooier! Ik geniet al van de foto's, wat moet jij dan niet genieten! Ik blijf jou en Co volgen. Veel te leuk! Veel succes!
Amanda schreef:Kom maar op met de spekkiesHij ziet er goed uit! Mag inderdaad nog wat meer spekkies krijgen (Jim heeft genoeg, hebben?).
Hij loopt lekker te sjouwen. Ben benieuwd hoe hij straks uitgegroeid is. Vind 'm voor zo'n jonkie al best wat massa hebben
Sannah schreef:Ga jij even iemand anders pestenWat is ie gaaf he. Ben benieuwd naar de eerste rijfoto'sAlleen dat bit
![]()
Sannah schreef:Ja, leuk!
youngster schreef:Ik ben er ook echt heel erg blij mee.Wat een tof paard heb je zeg!!!! Wat heeft hij zich goed ontwikkeld! Damn zo'n dier wil iedereen wel onder z'n kont gok ik![]()
Sizzy schreef:Zo groot is hij niet, de 1.68 zal hij nog niet halen.Zag je topic in je onderschrift na je reactie bij mij![]()
Wat een leuke foto's en wat issie groot!!Het is echt een heerlijk paard zeg!
Sidera schreef:Hij heeft gelukkig een heel makkelijk model dus een touwtje eraan en hij loopt al heel fijn eigenlijk.Mooi paard, hij heeft echt al wat body...
Die laatste foto vind ik echt super! En ik vind hem ook heel vriendelijk bij gezet
xXEviIXx schreef:Hij lijkt op de foto's wat vleziger dan in de werkelijkheid maar het begint wel echt te komen.Wat een leukerd!
Over hoe die loopt enzo kan ik beter maar niks zeggen, daar heb ik niet zo veel verstand van
Ik vind dat hij qua vlees perfect is!
Je zei bij een foto, hier kan je zien dat hij wel wat vlees kan gebruiken, dat vind ik juist niet!
Als je de ribben kan zien in de zon, dan zijn ze perfect!
Nu weet ik niet precies hoe het eruit ziet want foto's kunnen vertekenen...
Hoe oud is ie en wanneer gaat er voor het eerst iemand op hangen?
of heb ik daar overheen gelezen?
Jezzi schreef:Hopelijk kan ik daar over een paar weken als iets meer van zeggen.Jemig, wat een onwijs gaaf paard is dat zeg
Ik ben heel benieuwd hoe die het later onder het zadel gaat doen
Getup schreef:Ik denk ook dat ik er dankzij zijn lijf wel goed op ga passen zeker tegen de tijd dat hij een jaar of zes is. Mocht hij goed genoeg lijken voor de Pavo of iets dergelijks moet ik er misschien dan een mooi klein ruitertje opzetten.Co begint echt op een heel paard te lijken..ondanks dat hij van jou nog groter mag ( even wachten, komt vanzelf) , denk ik dat je er wel mooi op staat, omdat hij veel body heeft.
Lopen kon hij als veulie al en kan hij gelukkig mog steed, ben ook erg benieuwd naar z'n galop.
Hoe ga je het nu aanpakken, af en toe bij je vader aan de longe, totdat hij zich daar ook ontspant en op z'n gemak is? ( en voor de galop). En als dat goed gaat, er wat op gaan hangen?
thoraklover schreef:Dank je. Hij heeft gelukkig een hele fijne hals dus veel bijzet heeft hij niet nodig.Phoe, knap paard zeg!Loopt mooi! Bijzet ziet er ook vriendelijk uit
Epona_ schreef:Eskadron Allround. Ik vind ze erg prettig en makkelijk in het gebruik.Super mooi paard! Gaat helemaal goed komen onder het zadel
Welke beschermers heeft hij aan, zien er goed uit ?