Ik ben geen natural, ik ben een neutral iig puchje lijkt mij geen natural... maarja hier heb ik verder geen zin in.. Aangezien ik me niet aflaat zeiken door 2 in hun puberteit blijven hangen mensen
lovelance
Geplaatst: 06-12-09 11:38
Je kunt inderdaad touw bij de action vinden wat lijkt op het touw wat de meeste mensen gebruiken voor touwhalsters. Echter dit touw is dunner en van veel mindere kwaliteit. De kern is bijvoorbeeld veel minder sterk dan het touw waarvan het gemiddelde touwhalster gemaakt is. Onze touwenboer heeft het eens aan mij laten zien. De kern van het actiontouw is bij elkaar geraapt (restjes ? ) touw van verschillende kleuren en diktes. Terwijl het touw wat wij gebruiken een mooi dikke, gevlochten kern heeft.
Daarom kan het actiontouw natuurlijk ook voor zo enorm weinig geld verkocht worden.
Wij verkopen ook wel eens los touw per meter. Op onze site kun je de kleuren vinden; http://www.touwhalsters.nl
minouesmee
Geplaatst door de TopicStarter: 06-12-09 11:45
Ik heb al een touwhalster van de gehad Maar ik wil nu een neckrope maken , En leuk versieren
heijstek
Geplaatst: 27-12-09 17:55
ik heb speciaal touw voor touwhalsters. je kunt ook bij mij per meter bestellen. ik heb diverse kleuren liggen van 6mm. 1euro per meter dus goedkoper dan bij de bergsport winkel. ik heb ook speciaal touw gemaakt voor de professionele horsemanshipper! deze is ietje duurder en deze heb ik nog alleen in het zwart. dus voor los touw stuur maar een pb-tje
heijstek
Geplaatst: 27-12-09 17:56
minouesmee schreef:
Ik heb al een touwhalster van de gehad Maar ik wil nu een neckrope maken , En leuk versieren
ben benieuwd hoe je deze wilt maken... ik zit er zelf ook al over te denken. heb je al een idee van welk materiaal?