En ga echt geen bitloos methode meer kopen , als ik het kan lenen of huren prima ...
Maar de kast hangt vol

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
TurdusMerula schreef:Citaat:Ik sta open voor alle opties. Helaas heb ik alleen niet heel veel geld om er aan te besteden. Ik denk dat een touwhalster dan af valt want het is nu met bit belangrijk dat ik vast contact hou anders merk je echt dat het een shet is
katia1993 schreef:Ik mag een touwhalster bestellen op touwhalsters.nl. Als dat goed verloopt wil ik ook een sidepull proberen.
Ik ben echt blij dat ik het mag bestellen. We zijn al in enkele paardenwinkels gaan kijken voor bitloze hoofdstellen, maar dit is moeilijk te vinden, zeker voor ponys.
Bedankt voor jullie hulp ^^
Lady1969 schreef:De lowsidepull gebruik je net als dat je met een halster rijd, links is links rechts is rechts, heel duidelijk, weinig ruis!
Je krijgt er overigens een zeer duidelijke uitleg bij, veel info over zit hulpen, werken met je bekken, focus en beenhulpen. e.d
Ik weet niet of je bekent bent met Centered Riding, want met die manier van rijden werkt de lowsidepull het beste
nickyu schreef:katia1993 schreef:Ja dat is van Nederland maar ik woon in België. In het noorden van Oost-vlaanderen.
wij verzenden ook naar belgie
voor de zelfde prijs als binnen nederland![]()
zitten overigens aan de grens
dus je kan ook komen kijken/halen