Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
) Wendy15 schreef:Interessant dit! Heb een stuk van de eerste pagina doorgelezen en ga zo even verder, maar alvast even een berichtje om het terug te vinden
Zit er al een poosje over te denken om eens een les/cursus oid in centered riding te proberen. Punt is wel dat ik een IJslander heb en dat niet alle instructeurs daarmee om kunnen/willen gaan ivm de extra gangen (terwijl in principe de basisgangen en het rechtrichten enzo hetzelfde is als bij elk ander paard, alleen gooit ie er wel wat andere gangen door als het even moeilijk is)
Heb ook les gehad in rechtrichten volgens de adb manier, werkte in principe goed, maar vond op een gegeven moment dat ik téveel heen en weer moest sturen en in zn mond zitten rommelen en moest constant naar voren zitten waardoor m'n eigen houding erg achteruit ging. Ben nu dus een beetje aan het rondkijken voor wat anders en het lijkt me erg leerzaam om dit eens te proberen en te kijken of het voor mij en mijn paard werkt
Woon op Texel, dus een keer een dagje in de richting van Schagen/Alkmaar gaan zou voor mij eventueel wel een keer mogelijk zijn als er eens een cursusdag is oid (mits ik welkom ben natuurlijk![]()
)
Voor een beetje instructeur geen enkel probleem, eerder een aangename afwisseling.
Wendy15 schreef:Zit er al een poosje over te denken om eens een les/cursus oid in centered riding te proberen. Punt is wel dat ik een IJslander heb en dat niet alle instructeurs daarmee om kunnen/willen gaan ivm de extra gangen (terwijl in principe de basisgangen en het rechtrichten enzo hetzelfde is als bij elk ander paard, alleen gooit ie er wel wat andere gangen door als het even moeilijk is)