Samen liggen...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Judje

Re: Samen liggen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:11

Moderatoropmerking:
Dames (en heren?), het is ITP, maar denken we er aan dat Oneliners nog steeds niet de bedoeling zijn? Dank je. :)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:36

zwarte_veer schreef:
Dieuwke1315 schreef:
Hee

oké, wat leuk..en super liefe paarden heb je dan! :+: +:)+ :wow:

Groetjes! :P

Elk paard is lief, wij mensen maken hen zoals ze zijn... zij weerspiegelen ons karakter en ons gedrag...

Groetjes

Ja dat is waar, als je goed met het dier omgaat , gaat het dier ook goed met jouw om!

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 21:38

zwarte_veer schreef:
Dieuwke1315 schreef:
Hee

oké, wat leuk..en super liefe paarden heb je dan! :+: +:)+ :wow:

Groetjes! :P

Elk paard is lief, wij mensen maken hen zoals ze zijn... zij weerspiegelen ons karakter en ons gedrag...

Groetjes

Ja dat is waar, als je goed met het dier omgaat , gaat het dier ook goed met jouw om![/quote]

Ik heb zelf ook een lief paard, en ken ook alleen maar lieve paarden...maar ik ken ook paarden die niet lieve bazen hebben en dan zijn ze zelf ook chagrijnig omdat ze niet genoeg aandacht enz. krijgen. Dan maken de mensen het zelf zo.

sesiel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:13

Prachtig! :j

Misty12

Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-09 19:28

Ik heb laatst in je andere topic (avondwandeling met neckrope) ook al gepost en gezegd dat ik vind dat je een geweldig paardje hebt. deze foto's zijn ook weer geweldig! Het is inderdaad wat jij in je paard stopt, krijg je er dubbel weer terug. Veel liefde en vertrouwen en ze gaan voor je door het vuur! (heb je dat trouwens al eens geprobeerd?)
Ik wens je nog veel plezier en geluk toe met je leuke paardjes! (maar dat zal zeker wel lukken!).
Van mij mag je best vaker van die leuke topics openen. ;)

zwarte_veer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-09 12:10

sheela schreef:
Ik heb laatst in je andere topic (avondwandeling met neckrope) ook al gepost en gezegd dat ik vind dat je een geweldig paardje hebt. deze foto's zijn ook weer geweldig! Het is inderdaad wat jij in je paard stopt, krijg je er dubbel weer terug. Veel liefde en vertrouwen en ze gaan voor je door het vuur! (heb je dat trouwens al eens geprobeerd?)
Ik wens je nog veel plezier en geluk toe met je leuke paardjes! (maar dat zal zeker wel lukken!).
Van mij mag je best vaker van die leuke topics openen. ;)

Dicht rondom vuur lukt goed en vuurspuwen vanop hen ook maar door het vuur heb ik nog niet gedaan.
Je moet immers de plaats hebben hiervoor en al dat afval achteraf is ook niet om te lachen om op te kuisen :+

Maar zal dat zeker eens doen :j

heudensfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:12

wauw zeg !!
wordt stil als ik die foto's zie

enorm veel respect !!!

donchicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:13

Wow fantastisch,
denk dat velen respect voor je zullen hebben.
Toppunt van training!
Succes voor de toekomst

muiske07

Re: Samen liggen...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-09 12:22

Eventjes zeggen dat ik van de moderators terug op mijn oude naam hier op bokt moet overgaan ;)

Zwarte_veer = muiske07