Nou ja, hoe dan ook, ik ben blij dat mijn paard en zijn kudde nog gezond zijn en leven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
.
maar wat kun je op het moment zelf nog doen? Op stal wordt mijn merrie echt niet vrolijker. Ben vanmorgen gaan kijken en er was niks aan de hand, zelfs mijn simpele tentje wat ik alvast had opgezet voor als ik moet gaan waken stond nog keurig op z'n plek

werd er bang van vannacht , en heb echt tegen me zelf gezegd dat ik er goed aan had gedaan om ze naar binnen te doen
En daar is niks mis mee

manishdra schreef:Je kunt ze in een koperen stal zetten?
Dat was ook de enige conclusie die mijn collega kon geven.
Je kunt het nooit helemaal voorkomen. Natuurlijk kan een bliksemafleider helpen, maar we hebben helaas nog geen invloed op de verschillende ladingen en waar ze ontstaan dus je kunt pech hebben.
Ook als je paarden in de stal staan en 20 m verder slaat de bliksem in de boom dan kun je tot de conclusie komen dat de stal ook niet veilig is (ivm de naschok). Dan hadden ze net zo goed in het weiland kunnen staan. en dan hadden ze er misschien verder weg van kunnen staan. Maar dat zijn allemaal, wat als en als dan...
Ik heb er wel wakker van gelegen, kneep hem af en toe wel eens vooral toen ik hoorde dat het hier minder gespookt heeft dan daar...