Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

JoyCiej007 schreef:Paintlinger schreef:Niet om het eén of ander hoor.....
De reacties hier vind ik erg overdreven.
Ze loopt er naast.....kom op zeg..
En dan nog iets.......we weten allemaal dat het hier om een mini-shetje gaat hè?
Je hebt dan wel genoeg aan gezond verstand en een beetje kennis...
Zo heb ik het zelf immers ook gedaan en dat is allemaal goed gekomen
Zonder menles zou ik ook geen fries of een kwpn-er beleren....
Nog een HK'er, of heb ik dat nu mis?
Nee, een fries of kwpn'er moet je wel menles mee nemen en wel professioneel laten beleren als je er zelf geen verstand van hebt.
zo'n mini-shetje, ach kind kan de was doen, toch?
Zo'n beestje kan vást niets aanrichten als er ongelukken gebeuren.... En ach er loopt toch iemand naast?![]()
In jou post schort het juist aan gezond verstand en een beetje kennis
daijano schreef:En ik mijn kop in het zand?? Heerlijk, ik blijf er mee door gaan!

zwieke schreef:daijano schreef:En ik mijn kop in het zand?? Heerlijk, ik blijf er mee door gaan!
Best, want met zo'n kop zou ik niet willen rondlopen
Nee even serieus, je kan altijd leren uit wat men zegt, maar meestal gaat het op de manier waarop. En tuurlijk moet je met de veiligheid rekeninghouden, maar ik ben er zeker van dat Shanna dit doet.
JoyCiej007 schreef:Vraag me trouwens wel af wie hier nu wie optrommelt. Volgens mij reageren hier diverse AR mensen bijna met een plichtsgetrouw gevoel om anderen te proberen voor ongelukken te behoeden....
JoyCiej007 schreef:Paintlinger schreef:Niet om het eén of ander hoor.....
De reacties hier vind ik erg overdreven.
Ze loopt er naast.....kom op zeg..
En dan nog iets.......we weten allemaal dat het hier om een mini-shetje gaat hè?
Je hebt dan wel genoeg aan gezond verstand en een beetje kennis...
Zo heb ik het zelf immers ook gedaan en dat is allemaal goed gekomen
Zonder menles zou ik ook geen fries of een kwpn-er beleren....
Nog een HK'er, of heb ik dat nu mis?
Nee, een fries of kwpn'er moet je wel menles mee nemen en wel professioneel laten beleren als je er zelf geen verstand van hebt.
zo'n mini-shetje, ach kind kan de was doen, toch?
Zo'n beestje kan vást niets aanrichten als er ongelukken gebeuren.... En ach er loopt toch iemand naast?![]()
In jou post schort het juist aan gezond verstand en een beetje kennis
Paintlinger schreef:@Stef: Ik denk niet "oh het is maar een shetje".....maar het is wel zo dat ze nu eenmaal makkelijker in de hand te houden zijn dan een shire oid.
Maar nogmaals zeg ik niet dat je dit maar totaal hersenloos moet gaan doen, maar ook mét menles kan het misgaan.
@Joyce: Ik heb dan wel geen menles gehad, maar ik vind mezelf zeker een goede shetmenner...
Heb er inmiddels een paar beleerd met veel geduld en heb nog nooit brokken gemaakt.
Menles of niet....verstand kan je niet kopen.....dan heb je.....of niet...