Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

broadway schreef:Sorry, Wendy, is toch echt de praktijk..... en nee, ik heb niks tegendravers....wel tegen verkeerd trainen in ALLE takken van de paardensport.....
Als de rotte appels eruit zijn , is de kwaliteit van het paard beter gewaarborgd....helaas is dat een vrije wereld......weinig toezicht, teveel
doorstroming, waarom stoppen jullie hier niet wat meer energie in ter bescherming van de draversport ???
Als deze problemen er niet zijn zal er ook niet over gesproken worden, ik vind jullie wel héél passief, wordt actief !!!
In plaats van mij te beschuldigen, terwijl ik me juist inzet om die dravers goed/beter te krijgen waar nog mogelijk......maar ook bij paarden
in andere takken van sport/recreatie/opvoeding en revalidatie.......
Zoals ik al eerder schreef....een goed getrainde draver weet wat stap, draf en galop is......kun je fatsoenlijk schakelen......je moet dus de goeie appels beschermen en de rotte appels verbannen.......
Mackie schreef:Nou, in normale tijden kan je er dan wel 2000 euro voor krijgen... nu de markt op z'n gat ligt, is het net wat de gek ervoor geeft, maar ik zou wel proberen 1500 voor hem te krijgen