Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
superwoman schreef:Rachel_x schreef:De eigenaar maakt het allemaal niet uitIk mag doen met de pony wat mij het beste lijkt, hij heeft er nog niet zo heel veel verstand van..
och en jij wel, dat scheelt.
Sorry, maar ik vind het sneu voor de pony dat er aangeklooit wordt. (al zijn de bedoelingen goed, dat begrijp ik best) Zo als je zelf aan geeft weet je het verschil van werking niet van de verschillende hulpteugels die je van plan bent om te gaan gebruiken.
Ik ben wel blij dat je iig je best doet om info te vinden hier op bokt. Helaas leer je paardrijden, longeren etc niet via de computer.
AUB zorg dat en ervaren persoon je helpt en dat je goed materiaal heb. Paardrijden is nou eenmaal duur en lessen hoort daarbij, je bent immers met een levend wezen bezig die je door je hobby onbedoeld lichamelijk pijn kunt doen.
Silly1972 schreef:Rachel_x schreef:Oke bedankt voor de reacties
Maar wat ik dan niet snap, is dat ik mensen 9 van de 10x wel met slof oid zie longeren..
Een elastiek is dus de beste oplossing?
is altijd nog beter dan slof en bijzet hoewel ik daar ook niet echt een voorstaander voor bent, maar dat is met alle hulpteugels, je moet wel weten hoe je er me om moet gaan om er voordeel uit te halen.
Rachel_x schreef:Nou uuh sorry hoor, maar dat vind ik echt nergens op slaan. Die eigenaar weet uberhaupt bijna niks van paarden, dus probeer ik ze zo een beetje te helpen. En ik vraag hier gewoon advies. Is dat nou zo raar?! En ik denk dat meerendeel hier het niet goed weet, aangezien bijna iedreen een ander antwoord geeft.