Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Bonita_Bon schreef:Ik kan me er enigzins in vinden (kijk, het word weer een vriendelijke discussie). Ik snap waar jullie je zorgen over maken. Maar als je oefent op vaste hindernissen (sgw zie ts haar profiel) zal een paard nooit in een hindernis springen, het grootste ingecalculeerde risico is eigenlijk schampen. Tsja, dat zou zeer kunnen doen... ik snap jullie bezorgdheid, maar als je meerekend dat het paard extra voorzichtig springt over zijn maatje (want dat doen ze absoluut) valt dat nagenoeg weg. De hoogte zal max 70/80 cm zijn en de 'sprong' is overzichtelijk en vrij breed dus makkelijk te springen.... En het is niet zo dat ze het 100 keer achter elkaar doet en het paard dus vermoeid is.
...
joyce2 schreef:Ik vraag me af of je soms jaloers bent Pharagirlke, elke keer als iemand iets positiefs zegt, moet jij er keihard met negativiteit tegen in. Er zijn hier nou eenmaal voorstanders en tegenstanders en wij als voorstanders krijgen jullie als tegenstanders niet om, maar jij als tegenstander krijgt ons als voorstander ook echt niet om hoor. Dus je kunt jezelf wel blijven herhalen, maar dat lijkt me vrij zinloos...
pharagirlke schreef:joyce2 schreef:Ik vraag me af of je soms jaloers bent Pharagirlke, elke keer als iemand iets positiefs zegt, moet jij er keihard met negativiteit tegen in. Er zijn hier nou eenmaal voorstanders en tegenstanders en wij als voorstanders krijgen jullie als tegenstanders niet om, maar jij als tegenstander krijgt ons als voorstander ook echt niet om hoor. Dus je kunt jezelf wel blijven herhalen, maar dat lijkt me vrij zinloos...
Ik vraag me af of jij wel leest joyce, zoals je kan zien heb ik nog maar een paar keer gereageerd (3 of 4 keer om precies te zijn) op hoeveel pagina's? Ik zeg niets negatief ik haal feiten naar boven, of wil je soms beweren dat, wat ik zeg, niet klopt?
Bovendien denk ik dat je kwa frequentie van reageren en jezelf herhalen beter even naar jezelf kan kijkenIk vrees nl dat je èigenlijk weinig recht van spreken hebt
Geef me overigens eens 1 goede reden om hier jaloers op te zijn?
Als je met dergelijke argumenten komt moet je ze nl ook wel onderbouwen.
Ik wil niemand om krijgen, als iemand dit leuk vind prima, maar geen onzin uit kramenPeerd kan niet opstaan, punt.
muiske07 schreef:Klopt idd niet, ik lig niet op zijn hals![]()
als hij wil staat hij op, trouwens in het begin zit ik op mijn uk bij hem en lig ik nog niet tegen hem
Maar zwans gerust verder, ik geniet van het showspel hier
pharagirlke schreef:Opstaan zal dat paard niet gezien er iemand op zijn hals ligtDat is dé manier om paarden op de grond te houden
Of ze nou willen of niet.