Hengstje wilde niet lopen, maffe beest houdt ons grandioos voor de gek. Veel gehuppel, na hand veranderen pakt ie wel aan maar dan is het te laat, zeker als je dan alleen nog maar ruggen van de jury ziet. De merrie ging echt supergoed, die heb ik nog nooit zo goed zien gaan. Werd 2de, ik snapte er niets van. Later wel.........J. Kennis had nog met de jury gesproken, en de jury vroeg aan hem of ze het goed gedaan hadden (J. Kennis is zelf ook jury, vandaar dat ze elkaar zo spreken). Hij had gezegd dat in die rubiek de nummers 1 en 2 verkeerd stonden. Het commentaar was toen: Ja, maar die nummer 2 is zo "gemaakt".
Natuurtalent 1ste klas, pony is 8 jaar en heeft pas 3 keer in zijn leven in de schoenen gestaan, krijg je dit te horen. En het ergste ook nog, in een andere rubriek zetten ze wel Rakker op kop. Als er eentje "gemaakt" is is Rakker het wel. J. Kennis heeft in ieder geval wel gezegd dat hij die pony van ons erg goed kent (is ook uit zijn hengst gefokt) en dat het 100% natuurlijk is, dat die pony gewoon zo getalenteerd is. Stonden ze wel vreemd te kijken, maar ja, was toch al te laat.Michael deed wat ie kon, helaas was de baan voor hem niet ideaal. Eerste rondes liep ie goed, na hand veranderen begon ie wat bij te springen. Stond 9de, net buiten de prijzen. Heb er wel vrede mee, hij heeft echt zijn best gedaan. In het span liep ie echt super, en de 1ste prijs was niet omheen te gaan.
). Leuk is anders, maar we krijgen het er (nog) niet uit. Vastzetten aan de vrachtwagen is helemaal gevaarlijk. Ik kan haar nek dan wel omwringen. Maar éénmaal op de koets gezeten, is ze braaf, maar vurig/heet. En tijdens de wedstrijd loopt ze super. Ik snap dat beest niet hoor.