Waarom laten naturals de normals niet in hun waarde?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

upanddown

Re: Waarom laten naturals de normals niet in hun waarde?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:44

Ik ook wel, ben benieuwd.

upanddown

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:45

griebels schreef:
Worden dan wel alle mensen gefouillieerd van te voren Nagelbijten / Gniffelen

Alleen de normals, want in het indianentijdperk bestonden er nog geen revolvers enzo.

griebels

*proest*

Ahum, ik was geloof ik onderweg naar stal toch!?

Pensionnetje

griebels schreef:

Hahahahahaha, ach meid ik doe het in mijn broek.
Maar nu hebben eerst de paarden voorrang, die willen naar binnen, het regent nl.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:46

griebels schreef:
Mens houdt toch op over die profiels.. Waar maak je je druk om Verward

Het is op de persoon aanvallen, die niet eens meer in zijn EIGEN profiel mag schrijven wat zijn mening is!?!
Alsof jullie dat mogen gaan bepalen!
En dan ook verwachten van die ander dat hij respect voor jou opbrengt, nou begin eens bij jezelf!!!
Ik weet niet wie hier dan de extremisten zijn....
Iemand op zijn woordkeuze gaan aanvallen, is ook erg kort door de bocht, want als je niet tussen de regels door kunt lezen, kun je maar beter weer even herscholing nemen!
Het is gewoon een teken van zwakte in mijn ogen, door zo laag iemand de grond in te boren!

Pensionnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:46

upanddown schreef:
griebels schreef:

Alleen de normals, want in het indianentijdperk bestonden er nog geen revolvers enzo.

Hou toch op, ik heb buikpijn van het lachen inmiddels.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:47

Juist Miska, daar sla je precies de spijker op zijn kop. Het bewuste profiel is gewoon een triest aftreksel van een machteloos persoon, die blijkbaar niet begrepen word, en hierdoor denkt door te dringen.

Dat is toch triest? Gewoon sneu?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:48

Pensionnetje schreef:
upanddown schreef:

Hou toch op, ik heb buikpijn van het lachen inmiddels.

Haha! Hou op, schei uit.

Zeeuwtje68

En nu verzieken de zogenaamde normals het topic door zo achterlijk te doen!
Goed gedaan hoor!
Stelletje kleuters! Boos!

HummerTime

upanddown schreef:
griebels schreef:

Ennuh, dan mag ik mijn boksbitje niet mee??? Clown

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:50

ShannaY schreef:
Juist Miska, daar sla je precies de spijker op zijn kop. Het bewuste profiel is gewoon een triest aftreksel van een machteloos persoon, die blijkbaar niet begrepen word, en hierdoor denkt door te dringen.

Spiegeltje spiegeltje aan de wand!
Eerlijk kijken naar jezelf, want jij bent toch de beste, fenomenaal en geweldig!?!
De splinter in andermans oog is altijd veel groter dan de balk in je eigen oog!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:50

ShannaY schreef:

Nee dat is zijn of haar mening, zoals iedereen die mag geven! Tenminste wel in dit landje Knipoog
Kijk eens naar jezelf?
Wat ben jij dan nu aan het doen?

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:52

Wie laat wie nu niet in hun waarde?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:53

Ik ben blij dat ik mezelf zie als ik in de spiegel kijk, een leuke gezellige meid, die leuke gezellige dingen doet, die zich niet druk maakt om de kleinste dingen, en van haar leven geniet omdat ze daar maar 1 keer de kans voor heeft. Een meid die goed is voor haar paard, en alles uit de kast trekt (letterlijk natuurlijk, want die dekens moet je ook ergens opbergen) om haar paard te genezen en gelukkig te houden.
Hij komt lekker buiten (ja echt waar!), hij heeft dan wel ijzertjes met silliconen, omdat het baasje dacht er goed aan te doen hem zonder ijzers op de wei te zetten, waardoor zijn hoefbeen verzakt is, maar goed, dat zal dan wel weer door mij komen. Een een meid die vooral plezier maakt met haar paard, en goed voor hem wilt zijn.

Ik denk dat ik dan niet zo verschillende ben van de naturals, want iedereen wil goed voor zijn paard zijn.

Aangenaam, ik ben Shanna, en ik durf naar mezelf in de spiegel te kijken en mijn postieve en negatieve dingen te noemen.

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:56

ShannaY schreef:
Ik ben blij dat ik mezelf zie als ik in de spiegel kijk, een leuke gezellige meid, die leuke gezellige dingen doet, die zich niet druk maakt om de kleinste dingen, en van haar leven geniet omdat ze daar maar 1 keer de kans voor heeft. Een meid die goed is voor haar paard, en alles uit de kast trekt (letterlijk natuurlijk, want die dekens moet je ook ergens opbergen) om haar paard te genezen en gelukkig te houden.
Hij komt lekker buiten (ja echt waar!), hij heeft dan wel ijzertjes met silliconen, omdat het baasje dacht er goed aan te doen hem zonder ijzers op de wei te zetten, waardoor zijn hoefbeen verzakt is, maar goed, dat zal dan wel weer door mij komen. Een een meid die vooral plezier maakt met haar paard, en goed voor hem wilt zijn.

Ik denk dat ik dan niet zo verschillende ben van de naturals, want iedereen wil goed voor zijn paard zijn.

Aangenaam, ik ben Shanna, en ik durf naar mezelf in de spiegel te kijken en mijn postieve en negatieve dingen te noemen.

Ik, ik , ik , ik, ik....
EGO!
Als je zo met je IK bezig bent, waarom laat je een ander zijn IK niet gewoon in zijn waarde, als je zo goed bent zoals je jezelf beschrijft!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:57

Maar waarom laat je andere dan niet in HUN waarde?

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 13:59

Ben heerlijk buiten geweest met mijn dochtertje en vanmorgen al bij mijn zeer blije paard, die heerlijk met de kudde helemaal van achter het land aan kwam rennen. Zo gaaf om te zien in een natuurgebied. Go jij! Go jij!
Wie maakt zich druk over wat storm? Die kudde niet in elk geval. Haha!

Verder begint dit topic wel erg lachwekkend te worden, als ik de laaste posts zo doorlees. Tjonge jonge, dat sommigen zo'n bord voor hun kop hebben, zeg..... Haha!
En sommigen vinden zichzelf wel erg geweldig. Haha!
Da's natuurlijk heel fijn, maar je zelfbeeld hoeft niet altijd te kloppen met hoe je overkomt naar buiten toe, in dit geval op internet. Knipoog

Ik moet in elk geval vaak denken aan.....hoe gaat 'ie ook alweer? Die van de pot verwijt de ketel??? ROFL

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:01

Ik heb je getemd Miska, als je niet normaal kan discussieren zonder te schelden, schreeuwen, of iets anders dergelijks, moet je misschien niet mee doen.

Verder wil ik je een tip meegeven, maak je niet zo druk om die kleine dingen, daar ben je nog veel te jong (of oud) voor.
Geniet van het leven, en laat je niet zo op de kast jagen, dan leef je een stuk prettiger.

IK heb alleen maar gedaan wat je vroeg, in de spiegel kijken, en IK vertelde jou wat IK toen zag. Lachen
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-03-08 14:05, in het totaal 2 keer bewerkt

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:02

zou het niet makkelijker zijn om een natural te zijn?
ik sjouw de hele dag met dekens,als ik zie dat de temp.zakt naar -3 doe ik s'avonds nog even een dek om,(mijn stal is vrij open...wind.)haal ook nog even poep weg,mijn paarden hoesten nooit,maar ongetwijfeld de paarden van naturals ook niet.
Kortom ik maak het mezelf erg moeilijk,maar ik doe het met plezier en daar gaat het om,en ik geloof niet dat mijn paarden gezonder dan de naturals...integendeel....

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:03

Nou, back ontopic...

Laten we nou niet doorzeuren over die profiels. Het is gezegd, meningen zijn gegeven en daarmee BASTA!

En nou ben ik verdorie nog steeds niet naar stal onderweg Boos!

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:05

griebels schreef:
Nou, back ontopic...

Laten we nou niet doorzeuren over die profiels. Het is gezegd, meningen zijn gegeven en daarmee BASTA!
Idd genoeg is genoeg erover!

En nou ben ik verdorie nog steeds niet naar stal onderweg Boos!

KOm op die je pc uit en ga lekker naar je paardje toe Haha!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:07

Ja mam Haha!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:07

Geerke, elke dag in weer in wind naar je paard in een natuurgebied is ook niet altijd gemakkelijk, hoor. De mensen bij ons op stal vragen me regelmatig 'heb je Sam niet liever op stal?' Want dan is hij altijd schoon en droog, word ik zelf ook minder smerig en hoef ik 's zomers geen kilometer te lopen om mijn paard uit het natuurgebied te halen Clown . Zou ook handiger zijn voor de dagen dat ik in het donker naar mijn paard moet. Haha!

Maar ja, MIJN paard is nou eenmaal een 200% buitendier en ik ben blij dat ik zo'n gave plek zo dicht bij huis gevonden heb. Lachen

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:12

Nadya schreef:
Geerke, elke dag in weer in wind naar je paard in een natuurgebied is ook niet altijd gemakkelijk, hoor. De mensen bij ons op stal vragen me regelmatig 'heb je Sam niet liever op stal?' Want dan is hij altijd schoon en droog, word ik zelf ook minder smerig en hoef ik 's zomers geen kilometer te lopen om mijn paard uit het natuurgebied te halen Clown . Zou ook handiger zijn voor de dagen dat ik in het donker naar mijn paard moet. Haha!

Maar ja, MIJN paard is nou eenmaal een 200% buitendier en ik ben blij dat ik zo'n gave plek zo dicht bij huis gevonden heb. Lachen

Dat zou ik ook wel willen, mijn paarden in een natuurgebied!
Ik denk dat dat voor elke natural het einde is!
Ik heb ze aan huis,en daar klaag ik absoluut niet over Haha!
Ik vind het super dat jij je paard daar hebt neer gezet!
Hier is zoiets helaas niet in de buurt te vinden!
Maar aan de andere kant, ik ben nu zo bij ze. En hoef maar de deur uit te stappen Haha!
Kan ze ook zien vanuit mijn stoel!
dat heeft toch ook wel iets!

Miska

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-08 14:14

ShannaY schreef:
Ik heb je getemd Miska, als je niet normaal kan discussieren zonder te schelden, schreeuwen, of iets anders dergelijks, moet je misschien niet mee doen.

Verder wil ik je een tip meegeven, maak je niet zo druk om die kleine dingen, daar ben je nog veel te jong (of oud) voor.
Geniet van het leven, en laat je niet zo op de kast jagen, dan leef je een stuk prettiger.

Omdat ik je ergens mee confronteer waar je niet tegen kunt?
Een erg laffe manier van handelen, maar als jij je daar goed bij voelt, ga je gang dan moet je dat vooral doen!
Ik geloof dat jij degene was die iemand ook voor triest en sneu oid uitmaakte naar aanleiding van een persoonlijk profiel!?!
Waar ik op gereageerd heb en waar jij dit op zo'n manier gaat oplossen, het maakt mij niet uit, maar waar is dan ook alweer de vrijheid van meningsuiting?!
Ik laat mij niet op de kast jagen, maar ik vind het respectloos om over de rug van een ander iemand iets duidelijk te maken.
Degene die boven op die kast zit dat ben jij eerder in mijn ogen, en heeft zich vandaag ook erg goed laten kennen!
Dit topic gaat over respect en iemand in hun waarde laten, maar ik geloof dat -niemand- er hier in dit topic erg goed mee omgaat!