En dan hier eindelijk mijn verslag van twee prachtige dagen! Rubriek enkelspan pony klasse 3. Menner: wederhelft. Groom: dochter
Vrijdagochtend rond een uur of tien gestart in de dressuur. Overnachten was voor ons niet nodig, want het was voor ons eigenlijk een thuiswedstrijd, ongeveer 20 minuten met de auto. Ondanks een behoorlijke hapering in de galop, een vierde klassering met 58,67 strafpunten. Daarna de vaardigheid die qua tijd behoorlijk scherp leek te staan. Daarom eigenlijk te snel gereden, ruim binnen de tijd, maar wel met twee balletjes. Na dag 1 een zesde klassering.
Zaterdag in omgekeerde volgorde van klassering gestart. Angel liep vanaf het begin fantastisch! Direct op de eerste hindernis, het Vikingschip, lieten ze de snelste tijd noteren (aldus de speaker). Ook de volgende vijf hindernissen gingen behoorlijk snel zodat de marathon uiteindelijk afgesloten werd met een derde klassering.
Daarna het wachten op de uitslag: met een puntentotaal van 119.38 opgeklommen naar de derde plaats en dus was het BRONS binnen! Een prachtige afsluiting van een super debuutseizoen in de samengestelde mensport (wat ik deels als groom en deels als supporter heb mogen meemaken).
Fenny
Geplaatst: 09-09-14 09:47
Hette ging als een speer! Was echt gaaf om te zien!! Zijn de filmpjes nog wat gelukt? Was bij H3 helaas te laat met filmen dus denk niet dat dat was is geworden Nogmaals gefeliciteerd met brons, echt super!!! Nu dit weekend nog even knallen, maar nu voor goud (met Dries dan he hahahahah)
MelanieB
Geplaatst: 09-09-14 10:59
Top Liango! Gefeliciteerd!
Lanouska ook gefeliciteerd, had niet anders verwacht! Toppie
Hier ook echt nog aan het nagenieten. Heb heerlijk dressuur gereden, stap waren ze alleen wat enthousiast, maar verder fijn. Punten vielen ietwat tegen. Vaardigheid waardeloos.. Syl werd te heet voor me om fijn te rijden (had ander bit voor dressuur, maar had ik beter voor vdh ff kunnen wisselen..), dus kon ze ook niet echt lekker laten lopen, veiligheid gaat voor. Was ook erg jammer dat je niet de mogelijkheid had om ff fatsoenlijk in te rijden, was meer bezig de vierspan pony's te ontwijken. Je kon niet echt ff lekker de pony's tot een 'blok' maken. Al met al dus 2 balletjes, en ook voor 2e keer ooit tijdsoverschrijding.. Niks aan te doen!
Marathon was mooi, maar technisch was het alles behalve, dus het was alleen maar scheuren. Had er wel meer van verwacht. Wel waren het echt práchtige hindernissen, dat zeker! Na dag 1 stonden we 4e. Marathon waren we 1e en zijn we 2 plekken opgeschoven naar Zilver
Hartstikke trots en blij! Mennen nog heel niet lang dus al heel gaaf mee te hebben mogen doen! Pony's super braaf. Mooi dressuurterrein, lekker overnacht op de camping. Top!
Ja, wij hebben er ook zin in! En daarna ben ik nog een paar dagen vrij, zodat ik ook alle tijd heb om weer rustig uit te pakken. Ik heb ook het zadel / rijkleding enzo ingepakt en mijn groom neemt haar eigen jonge paard mee, dus we kunnen de dagen voor / na de wedstrijd ook leuk wat ritjes maken op óf achter een paard.
Marall; mijn vriend is ook niet zo van de paardensport, maar ik rijd de wedstrijden altijd met een vriendin die mij altijd groomt. Super gezellig! En als voordeel: als mijn vriend thuis blijft, kan hij mooi voor alle paarden / katten thuis zorgen dus dat scheelt een oppas zoeken.
Ik heb mijn fotos inmiddels nnaar je toe gezonden , buiten het incident op zaterdag was het was weer een erg geslaagd weekend ! Ik heb van de meeste combinaties fotos dus als je geweest bent en ik heb je nog geen foto gezonden laat maar even weten.
Ik zie op de fb pagina van wad en duin (deze beheer ik net als de website) veel foto's van jou voorbij komen stuk voor stuk super mooi. Dank je wel.
beemst36
Geplaatst: 24-10-14 22:28
ik had even een vraagje, ivm gezondheidsproblemen van onze instructeur zijn we opzoek naar een andere instructeur. Weten jullie toevallig iemand in noordholland? We rijden klasse 3 dus graag wel een beetje op niveau lesgeven, nadruk op dressuur.