Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Zeeuwtje68 schreef:Jesus stelletje kleuters hier! KOm op zeg. Je hoeft toch niet in een profiel te kijken en het zeker niet hier neer te zetten! Dat vind ik behoorlijk laag van jullie.Hou je mening over andere gewoon voor je zelf, en ga geen stront lopen smijten over anderen! Ziek vind ik het!
ShannaY schreef:Oh, als ik dat doe hier, krijg ik gelijk een ban?
Zeeuwtje68, weet je wat pas laag is? Mensen bestempelen als dierenmishandelaars, en stallen als gevangenissen bestempelen.
"What goes around, comes around"![]()
"Behandel een ander zoals je zelf ook behandeld wilt worden"
ShannaY schreef:Oh, als ik dat doe hier, krijg ik gelijk een ban?
Zeeuwtje68, weet je wat pas laag is? Mensen bestempelen als dierenmishandelaars, en stallen als gevangenissen bestempelen.
griebels schreef:Mensen... Ik heb me lang vermaakt hier maar nu ga ik toch echt naar mijn paarden die het oh zo slecht hebben onder hun dekentjes, maar wel in weer en wind buiten staan
Zeeuwtje68 schreef:ShannaY schreef:Oh, als ik dat doe hier, krijg ik gelijk een ban?
Dat kan wel wezen! Maar dan heb je nog niet het recht om het op dit topic te bespreken! Van wat er in wie zijn profiel staat!
Niemand vraagt om het profiel te bekijken of wel soms?
En ook nog namen erbij te gaan noemen dat vind ik pas laag!
Zeeuwtje68 schreef:Jesus stelletje kleuters hier! KOm op zeg. Je hoeft toch niet in een profiel te kijken en het zeker niet hier neer te zetten! Dat vind ik behoorlijk laag van jullie.Hou je mening over andere gewoon voor je zelf, en ga geen stront lopen smijten over anderen! Ziek vind ik het!

griebels schreef:Wat nu al? buiten staan of dat ik naar stal ga?
ShannaY schreef:griebels schreef:Wat nu al? buiten staan of dat ik naar stal ga?
Dat ze nu nog buiten staan... Het waait hartstikke hard!
Miska schreef:Dat vind ik nu ook!
Als jullie op deze manier een discussie gaan voeren, ga ik temmen, want degene geeft in zijn profiel aan waar die voor staat, maar om iemand aan te gaan vallen op woordkeuze die hij/zij gebruikt is erg laag!
Ook al mag je je mening uiten in Nederland hoeft het niet op zo'n manier te gaan!
Getuigt van het niveau waar je je op bevindt, heb dan het lef om het rechtstreeks iemand het recht in de bek te zeggen!
Als je het een reden vindt, dat iemand er zelf om vraagt als hij iets in zijn profiel zet om daar in een topic je beklag over te doen, zou ik maar eens bij jezelf gaan nadenken waar je verstand zit, als je t het al hebt!?!
Als jij iemands mening daarin niet respecteert omdat je je er persoonlijk over aangevallen voelt, ben je in mijn ogen niet erg ver ontwikkeld!
Miska schreef:Zeeuwtje68 schreef:Jesus stelletje kleuters hier! KOm op zeg. Je hoeft toch niet in een profiel te kijken en het zeker niet hier neer te zetten! Dat vind ik behoorlijk laag van jullie.Hou je mening over andere gewoon voor je zelf, en ga geen stront lopen smijten over anderen! Ziek vind ik het!
Dat vind ik nu ook!
Als jullie op deze manier een discussie gaan voeren, ga ik temmen, want degene geeft in zijn profiel aan waar die voor staat, maar om iemand aan te gaan vallen op woordkeuze die hij/zij gebruikt is erg laag!
Ook al mag je je mening uiten in Nederland hoeft het niet op zo'n manier te gaan!
Getuigt van het niveau waar je je op bevindt, heb dan het lef om het rechtstreeks iemand het recht in de bek te zeggen!
Als je het een reden vindt, dat iemand er zelf om vraagt als hij iets in zijn profiel zet om daar in een topic je beklag over te doen, zou ik maar eens bij jezelf gaan nadenken waar je verstand zit, als je t het al hebt!?!
Als jij iemands mening daarin niet respecteert omdat je je er persoonlijk over aangevallen voelt, ben je in mijn ogen niet erg ver ontwikkeld!
griebels schreef:Mens houdt toch op over die profiels.. Waar maak je je druk om

Zeeuwtje68 schreef:Ik vind niet dat je alle naturals over 1 kam moet scheren hoor. Nou doe je dus precies hetzelfde imo
Pensionnetje schreef:Bij deze open ik een discussie avond
Natural Normal of Normal Natural?
Slechts beschaafd discussieren toegstaan.
Kom maar met locatie en tijdstip