Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Suzannexx schreef:Ik ga dit topic weer even omhoog schoppen, als dat mag...
Ik wil heel graag beginnen met werken aan de hand met mijn brijdijdpaard. We rijden nu voornamenlijk onder het zadel (dressuurmatig) maar wil meer afwisseling in training. Daarnaast denk ik dat ze er heel veel aan heeft om onbelast getraind te worden. Ze heeft haar bouw namelijk niet erg mee en gaat snel compenseren.
Goed, werken aan de hand dus. Ik heb hier zelf 0 ervaring mee dus wil hierin uiteraard goede begeleiding. Heb al flink gezocht maar kan zo snel geen instructie vinden in de buurt. Iemand hier die toevallig iemande weet die lesgeeft (of zelf lesgeeft) in de buurt van Zwolle (Oosterwolde om precies te zijn)?
Jet schreef:https://www.kvapaardenrevalidatie.nl/?page_id=1023 . Emma Jansen zit in Epe en heeft regio Gelderland in haar gebied zitten. 4 dimension dressage is een hele mooie methode waarbij heel goed gekeken wordt naar de biomechanica van het paard. Je kan altijd informeren of een proefles mogelijk is om te zien of zij en deze methode bij je kan passen.
Hartje schreef:Hebben jullie tips voor een fijne webshop waar ik een biothane lijn/teugel met klipje en naam er op kan bestellen voor het WADH?
Wat is voor jullie de ideale lengte van de teugel met het werk aan de kaptoom?
Zinzi_jewel schreef:Wat is het boek over wadh wat je niet mag missen??
Had boek gezien van de Bastiaan de recht is dat de €49 waard ?
Ik heb beetje apart paard en om dan les te nemen van n uur waarbij haar emmer overloopt is zonde
Dus wil zelf meer oefeningen leren uit n boek en langzaam grenzen opzoeken met haar
IngeK schreef:Weet iemand ook een goede instructeur/trice in wadh die aan huis komt in de regio Liemers? (tussen Arnhem en Achterhoek). Het gemiddelde paardenmens is hier wat traditioneel aangelegd en onbelaste training zou wel goed zijn voor mijn jonkie. Lotte Sanders is hier ooit geweest maar is nu voor haar te ver helaas.