Zo, de halve dag naast Lienepien610 gezeten en zelfs nog een dansje gemaakt. Marianne gefeliciteerd! Je had er alleen bij Thijs ff een balletje af moeten wippen, dan had je zelf gewonnen. Gefeliciteerd, super gereden!
Hihi, en zo kregen we het toch nog warm Marrianne gefeliciteerd, jammer van dat balletje..! Met het vierspan ging het ook wel erg lekker, 1e manche 1 bal en een bocht waarin 1 pony niet naar links wilde, 2e manche foutloos. Liep lekker snel, maar we kunnen toch niet tegen die grote jongens op:)
En die pretband was wel leuk!
marrianne
Geplaatst: 27-02-11 17:06
@blackdevils, dankjewel, ach Thijs mag van mij winnen hoor;) was nog een flinke wisseltruc voor ons in de finale uiteindelijk ben ik met een hardstikke goed gevoel naar huis gegaan, maar wat was ik moe. leuk je eindelijk eens ontmoet te hebben
@lienepien, mooi dat jullie tevreden waren, ik was ook tevreden hoor, was de 10e keer dat ik met die pony reed;) ik vond dat rein mooi reed, al lijkt het wel dat de wagen, wat groot zwaar is in verhouding met de pony's
Marrianne dat vind ik ook en blijf ik ook vinden. Die wagen is 300kg en dat hoeft hij niet te hebben. Wie weet komt hij nog eens in klasse 3, maar klasse 4 zal hij nooit doen. We konden het verschil met de oude wagen ook enorm goed merken in snelheid/kracht van de pony's. Maar goed, als de baas wat nieuws wil en het ook krijgt..
BlackDevils
Geplaatst: 27-02-11 20:00
lienepien610 schreef:
Maar goed, als de baas wat nieuws wil en het ook krijgt..
Een gegeven paard moet je niet in de bek kijken.
Ja, ik heb me in ieder geval ook wel gemaakt hoewel het een lange dag was...
Letsdunit
Geplaatst: 18-03-11 12:42
Jeetje topic helemaal naar bladzijde 2, dat kan niet hoor. Wie start er zondag in Barsingerhorn ?
Jeetje jullie kunnen allemaal uitslapen, ik moet vroeg mijn bed uit ! Zal mijn camera meenemen maar weet nog niet hoelang we blijven. Net al even parcours gelopen, ik zag geen gekke dingen, hoop alleen dat mijn fries het bruggetje over wil.
@ Letsdunit, ja dat is inderdaad het nadeel van enkelspan dan start je altijd vroeg. Zou leuk zijn als je foto's kan maken, wij zijn het enigste pony vierspan, dus vast wel te herkennen. De prijsuitreiking is ook helemaal aan het einde van de dag toch? Alvast succes morgen!
DendroFleur
Geplaatst: 20-03-11 22:58
Evelinee_ schreef:
Ik start morgen ook op Barsingerhorn! Pff wat een eind weg!
Ik moet om 16.04 en 16.20! Zie jullie daar wel weer!
De afstand had je er vast voor over. Gefeliciteerd kersverse kampioen
Wij zijn ook tevreden naar huis gegaan. Ik eerste bij de enkelspannen pony's, Pieter eerste bij de tandems en tevens kampioen en nog een derde prijs voor Pieter met enkelspan paard.