Bij mij op m'n nachtkastje momenteel: "Paarden in de kunst en de literatuur". Daar staan ook een paar prachtige platen/paarden/kostuums in, maar die heb ik zo één twee drie nog niet op internet kunnen vinden.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
elanor schreef:Wat een wáánzinnig mooi boek is dat!
Zover ben ik nog bij lange na niet met m'n kalligrafie cursus.
Huertecilla schreef:Ik kom nét bij heelgroothandel David Morán vandaan.... M² leer, gespen, wasdraad en meer van dat soort grut halen.
Kon Richelle alleen door een bruut resoluut '¡Néé!' meekrijgen, want daar staan onder meer schier eindeloze rékken vol grote dozen met het hele gamma aan laarzen en 'chaps'. Zeg maar wat je 'nodig' hebt en ik stuur Francisco een mailtje wat het daar kost.
HC
Huertecilla schreef:Zal morgen eens een foto van de Sabanero McClellan in vol ornaat op een paard maken. Uiteindelijk wil ik dat zadel wel gewoon verkopen...
HC
Shakir schreef:Kun je een idee geven van wat hij precies heeft van korte chaps?
Berdien schreef:HC wat zie je er geweldig uit zo!![]()
Echt heel gaaf.
Helaas voor mij geen mooie kleren, moet echt sparen voor m'n studie in het buitenland en met al die dierenartsrekeningen van de laatste tijd loopt dat ook niet al te lekker.
Maar als ik het geld had.. dan ging ik helemaal in stijl met mijn muze op stap![]()
Berdien schreef:Ebay is een goede! Mocht ik niet naar Ierland/Schotland gaan voor m'n studie, dan zal ik daar eens gaan speuren
Berdien schreef:Goudkleurige "jas?" is mooi! Heel chique