Goedemorgen, half zeven Een knappe koers gelopen door Madness. Het koersverloop zat niet mee. Op papier was Dream Burgerheide de favoriet en Madness gaf na een goede start de kop over aan Dream. Mooi op de rug dachten we dat het goed zat. Maar Dream drukte het tempo en zakte terug, waardoor Madness helemaal naar de laatste plek gedrukt werd. Dan kost het teveel kracht om buiten om te komen tegen deze paarden. Vijfde plaats uiteindelijk.
Madness was totaal niet moe en had meteen trek in appeltjes. Maar moest wachten tot hij op adem gestapt was.
Nu de paarden voeren, Madness knuffelen en op weg...wel heel mistig nog.
Verwacht je toch niet, bij zo weinig deelnemers toch nog ingesloten raken! Normaal komt er altijd wel een gaatje. Helaas, nu niet, maar Madness heeft voldoende vorm
Complimenten weer voor Madness, hij kon de rest van het deelnemersveld goed bijbenen volgens mij.
Ik was in de buurt (Steenwijk), maar helaas kon ik vanwege buikgriep niet komen kijken in Wolvega. Kotsend en wel langs de lijn leek me geen goed idee Ben nu wel weer helemaal opgeknapt gelukkig, dus in 2025 kan ik zeker wel weer eens komen kijken ergens.
Madness was nog steeds goed in vorm, maar er waren weinig geschikte koersen voor Madness de komende weken en de trainingsbaan/ trainingsweer waren niet optimaal. Daarom heeft de trainer besloten Madness lekker vakantie te geven. Ff helemaal chillen met zijn matties. En niet werken/trainen.
Dus party boy is lekker aan het donderjagen en baas spelen.
Vakantie kan best goed zijn voor een paard toch? Even verwerken wat er allemaal is gebeurd enzo. Klinkt wel alsof hij het naar de zin heeft met zijn vrienden.
Madness heeft deze week voor het eerst weer voor de kar gelopen en hij had er zin in ........ Hij heeft genoten van zijn vakantie en het donderjagen. Maar weer op snelheid draven, dat doet hij toch het allerliefste er bij.
Vandaag kreeg ik van zijn groom (en ook fan) een zelfgemaakte song over Madness. Super lief. Die Madness, nu ook zijn eigen lied.
Wat ontzettend leuk en inderdaad, een meezinger, hoewel je je van mijn zangkunst maar niet al te veel moet voorstellen... Ik kom zeker nog eens naar Madness kijken als ie weer eens denkt als eerste te gaan finishen!
Hoe is het met Madness, nog steeds aan het genieten van zijn vakantie? Zijn er alweer plannen om hem te starten binnenkort?
Ik heb een vraag en hoop dat ik hem hier even mag stellen. Weet iemand waarom de uitbetalingen niet meer worden omgeroepen op de drafbaan als de uitslag bekend is? Vroeger zaten wij altijd in spanning te wachten tot de officiƫle uitslag en uitbetalingen werden omgeroepen en op de schermen getoond. Nu kom je er pas achter wat de uitbetaling is als je je met je ticket aan de kassa meldt.
Je kan het natuurlijk ook online bekijken, maar mijn man bijv heeft helemaal geen zin om steeds zijn telefoon te raadplegen.